Ik kijk al weken in dit forum, maar vind niet de juiste naam! We hebben wel 20 meidennamen staan, maar jongensnaam.... We komen niet verder dan Boet, maar dat is hem niet. Jip is ook super leuk, maar hoor je nu heel vaak. Wolf, Rover en Troy worden hem ook niet, terwijl die wel op het lijstje stonden bij de vorige kinderen. Billy vind ik super leuk, maar mijn man niet. Wie kan ons aanvullen??? Alvast bedankt!
Hier een lijstje met van alles wat, beetje Nederlands / Fries / Engels en veel ook wat apart Wel benieuwd hoe jullie andere kinderen heten..! Abel Ard Arthur Ave * Benja Benne Bink Broes Cas Chiel / Giel * Daaf Dauw Denne Dries * Ebbe Eben, Ebel Elvin, Elwin Emiel Erik Esben, Espen Ewoud * Feie Ferre Finne Flynn Froy, Frey * Gijs Huub Ivo * Jarne Jelt, Jent Jelte Jibbe, Jisse Joas Joep Joes, Joos Jonas Jonathan Jonne Joon, Joen Joren Jorik Jorre Julan, Julen Koen * Lander Laut Lazlo Lenn Linck Lode Loef Loet, Loek Luuk Lux, Luux Luyt / Luit * Maas Mads Mart Mas Mels Menno Mente Michiel, Machiel Moos * Nanne Niel Noam Noud * Olaf Olle, Ole Ot, Otte, Otto * Pijke Pim Pip Pjotr Quint * Raaf, Raf Raven, Ravin Ridder Rien, Ries Rijk Roek, Roef Rubin * Seb / Sepp Siem Sil Silas Silvan Silver Sjors Sten Storm * Teije Teun Teus Tibbe, Tiebe Tiele Ties Tijl Tobe Tobias Tobin, Toben Tommy Tos Trey Twan * Walden Wander Warre Wout / Woud
Benck Rif Zeb Tars Duux Phos Skip Kheijn : spreek Kijn Lev - Leff Stag - Stach Rix Walt Lutijn Zeger Arend Dancker Floren Idsart Wynout : spreek Wienout Faber Quirijn Justus Arvid Yorben - Jorben Nander Romijn Wander Bogus Werther
O nee allemaal verschrikkelijk, niet doen! Jip vind ik dan nog wel leuk maar voor een volwassen man wat minder. Wat vind je van Tuur? Of Faas?
De associatie die ik bij jullie namen krijg zijn bijvoorbeeld: Beer Bobby/Bobbie/Bob Boom Broer Falk/Valk Fos/Vos Bing Briek Buck Dino/Dinos Hero Kick Koes Rex Rio Ridder Rauf Skip Tex Tijger Zee Zon Zoon https://www.minime.nl/artikelen/691/babynamen-natuur http://www.zwangerschapspagina.nl/babynamen/111015-jongensnaam-de-natuur.html Top 20 'aardse' babynamen - Babyblog Jongensnamen Misschien kan je daar nog wat inspiratie vinden anders! Succes.
Biek Birk Broos Dim, Dem Flynt Iben Ilan, Idan Juun Lev Lim Livijn, Levijn Mauk Miel Niek Sam Sef / Zef / Sev / Zev Silvijn Toon
Flynnt /Flint staat op het lijstje! Ik noem liever niet de Namen van mijn dochters. Ze zijn aardig uniek...