Hoihoi, Ben al een hele poos op zoek naar setjes van een legging en shirt in dezelfde kleur. Lijkt me super handig, rokje of shortje erbij en klaar. Kan het alleen niet vinden, iemand een tip?
Ik heb voor mijn dochter (ooit) wat setjes gekocht bij V&D van het eigen merk: Frendz. Ik zal even voor je zoeken of ik een voorbeeld kan vinden...
Bijvoorbeeld deze (2 setjes van shirt met zelfde legging)... Legging: Frendz Legging V&D Shirtje: Frendz T-shirt V&D
Thnx! Dat is mooi! Weet je dan zeker dat het dezelfde kleur is? Ik naai zelf namelijk veel rokjes en dan probeer ik er een shirt en legging in dezelfde kleur bij te kopen.
Annemeis, bij kleertjes.com staat de kleur er vaak bij. Bijv "petrol green" of "Flamingo pink" Als je dan wat van hetzelfde merk koopt zoe je of de kleur hetzelfde is.
Fijn al deze tips, heb al het e.e.a. gevonden. Inderdaad van Frendz, leggings en shirts met dezelfde print
Z8, chaos en order, Mim Pi, Beebielove. Allemaal merken die een hele collectie hebben die je met elkaar kunt combineren.
Jubel heeft ook veel bijpassend. Ik heb van de week alvast voor de kerst een vest en een legging gekocht met dezelfde print.