zomaar uit het niets wilde onze zoon niet meer met zijn slaap zak aan slapen. en ik had wel eens zijn speen onder het voedingskussen verstopt maar hij miste hem iedere keer.. en nu zei hij 1 dag later en de speen moet bij de zak komen te liggen. hij bepaalde waar de slaap zak kwam, eerst moest de zak en de speen op de rand van het bed. dag erna moest de speen en de zak op het anakleed kussen en toen moest de zak in de was mand en waar de speen is zo trots op ons mannetje, de 1e week was echt verschrikkelijk 10x in en uit bed pas om 20.30 gaan slapen ... maar nu gaat hij zonder iets slapen .. en dat helemaal uit zich zelf
Wow super! Onze dochter is nog helemaal gehecht aan haar 'hap', zoals ze hem noemt. En de slaapzak heeft ze ook nog aan, die dingen horen nog zo bij het slaap ritueel dat ze nog echt niet zonder kan. Knap hoor!
Heel knap hoor! Onze dochter word in april alweer 3 en slaapt nog steeds in een slaapzak, ze is er écht heel gehecht aan.
slaapt ze dan ook nog in het ledikantje? Wij willen ons zoontje binnenkort in het peuterbed gaan laten slapen (hij is 22 maanden) maar ik denk dat hij nog niet zonder slaapzak kan en denk niet dat hij dus al over kan.
Mijn zoontje slaapt al een half jaar in zijn peuterbed en nog steeds gewoon in slaapzak. Daar overheen heb ik een dekbedovertrek, zonder dekbed dus. Gaat prima
Knap hoor! Hier is het echt drama als hij de zak niet aanheeft... Hij is dan wel een jaartje jonger dan die van jou maar toch..