stoere schoentjes maat 20(meisje)

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Roozjuh, 28 mei 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MinnieMe

MinnieMe Fanatiek lid

17 apr 2011
    1.724
    0
    0
    Noord-Brabant
    Gewoon stevige schoenen waar de zool goed van mee kan buigen.
    In principe pas als ze buiten lopen. Tot die tijd zijn blote voetjes, slofjes of anti slip sokjes voldoende.

Sinds ze buiten loopt hebben wij altijd adidas gekozen. En stevige zomer schoentjes. Pas sinds ze zelf kan kiezen ook andere schoenen. Maar altijd staat er min 1 paar passende adidas originals in de kast.

2. NiekeKris

NiekeKris VIP lid

13 apr 2008
    23.141
    8.872
    113
    Ik heb van de week sneakertjes bij Scapino gekocht. Waren 13 euro en ik vond ze best leuk.
    (Ze loopt alleen nog maar langs dingen en tussen dingen. Gewone schoentjes zijn dus nog totaal niet nodig. Binnenshuis heeft ze eigenlijk nooit schoentjes aan.'

3. NiekeKris

NiekeKris VIP lid

13 apr 2008
    23.141
    8.872
    113
    En bij Scapino vandaag online tweede artikel 1 euro, lees ik nu op het aanbiedingen forum hieronder. :D

4. Roozjuh

Roozjuh VIP lid

1 okt 2007
    18.389
    1.292
    113
    Flevoland
    scapino actie, fijn :p heb gister al slofjes besteld haha

5. Damay77

Damay77 VIP lid

18 apr 2010
    13.734
    7.501
    113
    Vrouw
    Mee eens. Die slofjes voldoen nu prima. En dat goedkoop duurkoop is is echt onzin. Duurdere schoenen zijn absoluut niet beter dan goedkopere. Tegenwoordig bestaan er nog weinig slechte schoenen. Sterker nog, orthopeten zeggen zelf dat schoenen van van ahren,scapino, schoenenreus enz prima zijn. Zolang ze maar goed passen en flexibele zool hebben. Hier heeft ze alleen maar schoenen van goedkopere winkels. Elephanten, dr vissers, hush puppies, kiddy kicks enz. Schoenen van rond de 25 euro. Laatst nog in de anbieding voor 8 euro per paar dus vooruit ingeslagen. Voor het geld van 1 duur paar koop ik 2 a 3 goedkopere paren schoenen. Kan ik ook nog wat wisselen van schoen. Een paar schoenen was ze zo snel uit gegroeid maar niet afgesletenn dus die staan klaar voor de volgende om af te slepen op het kdv of bij buitenspelen.

6. Damay77

Damay77 VIP lid

18 apr 2010
    13.734
    7.501
    113
    Vrouw
    TS, goed keus. Na 5 a 6 weken los lopen gewoon kijken bij scapino of zo voor schoentjes met flex zolen. Zou nog geen adidasjes of sneakers kopen, ook al loopt ze dan goed. Die sneakers/adidasjes zijn nog veel te stug. Mijn dame heeft ze wel maar zij is 2. Zelfs bij haar merk ik dat de zooltjes net iets te stug zijn.

7. Roozjuh

Roozjuh VIP lid

1 okt 2007
    18.389
    1.292
    113
    Flevoland
    Ja dat bedacht ik me ook, te stugge zooltjes. Had haar leuke schoentjes aangepast voor op dr verjaardag komend weekend. Maar ze was net een eend met van die flappers haha. Ze liep er ook heel vreemd op. Hoop dat ik de slofjes nog optijd binnen krijg. Kan ze die mooi aan op dr verjaardag bij haar 'reserve outfit' :p

Deel Deze Pagina