Ervaring Quinny Senzz

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door kleinesam, 21 mei 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. kleinesam

kleinesam Fanatiek lid

15 mrt 2009
    1.409
    0
    0
    Zijn er dames (of heren;)) die ervaring hebben met de Quinny Senzz? Ons zoontje is bijna 3 en weegt ruim 15 kilo. We hebben nu een Koelstra en eigenlijk is deze wagen te smal voor hem en de wagen blokkeert een beetje als ons zoontje erin zit. Je moet dus veel kracht gebruiken om hem te duwen. Nu las ik dat de Senzz max. 50 pond (ongeveer 22 kilo) belast kan worden en dat ie heel licht rijdt. Nu is ie in geen winkel meer te testen omdat ie niet meer gemaakt wordt. Is er toch iemand met ervaring?

2. bo75

bo75 Actief lid

17 mrt 2012
    305
    0
    16
    alle puzzelstukjes bij verschillende artsen bij el
    Zuid-Holland
    Wij hebben een Quinny Senzz. Echt een top buggy. Hij rijdt heerlijk. Onze dochter zit er goed in en heeft alle ruimte. Ze is 3,5 en in de meeste buggy's zitten kinderen van die leeftijd (en eerder) een beetje opgepropt met de beentjes omhoog. Dat is bij de Quinny Senzz niet het geval. Ook bij haar hoofdje heeft ze voldoende ruimte, ze past nog goed onder de zonnekap. We gebruiken hem vanaf dat ze 1,5 is en ook toen was het een groot succes. Wat ik er ook zo fijn aan vindt is dat hij zo makkelijk en in 1 stuk opklapbaar is. Ook is het mandje eronder nog redelijk ruim. Verder kan hij vrijwel plat voor slaapjes (nu allang niet meer nodig voor onze dochter maar toen ze jonger was wel).

Ik begrijp niet dat hij eruit gaat en dat niet meer mensen hem hebben ontdekt. Je ziet hem vrij weinig op straat. Misschien omdat je hem niet mee kan nemen op de fiets en omdat hij vrij duur was (voor een buggy). Nu trouwens niet meer zo duur. Je kunt hem al voor zo'n 100 euro kopen. Wij hebben toen 239,00 euro betaald.

Bijbehorende regenhoes vind ik wel wat minder (kon ze als dreumes makkelijk er vanaf schoppen, nu snapt ze nut ervan en laat ze hem zitten). En bijbehorend voetenzak is een belachelijk duur dun klein dingetje. Heb je niets aan, hebben we ook niet gekocht. We hebben trouwens de paarse Quinny Senzz (purple kate). Kleur blijft heel mooi.

Ik heb hem overigens recent nog gezien bij Prenatal Leiderdorp (om te testen)

Deel Deze Pagina