Hoi, Ik heb al eerder jullie hulp gevraagd en ben er bijna uit Welke naam is het leukst bij Joël ? Jayden of Jaime
Als je de naam gaat gebruiken als dubbele voornaam/dubbele roepnaam zou ik kiezen voor Jaime. Dit omdat ik Joël Jaime, lekkerder vind 'lopen' als Joël Jayden. Maar als je het gewoon als tweede naam gaat gebruiken en de roepnaam dus alleen Joël gaat worden. Dan zou ik voor Jayden gaan! Omdat ik die veel leuker vind als Jaime. (snap je zo wat ik bedoel?)
De naam van mijn zoontje is Joël en ik ben dus op zoek naar een naam voor ons tweede kindje. De meisjes naam hebben we al maar een jongensnaam is zo moeilijk Jayden vind ik errrgggg leuk maar komt zoveel voor dat ik twijfel om die naam te nemen.
Whaha, oeps, dan begreep ik het dus verkeerd! Dit kindje is jullie tweede kindje, en jullie eerste kindje heet Joël! Dan zou ik gaan voor Jayden! Echt een super leuke naam! Dat er al zoveel kindjes zijn, kan ik persoonlijk niet mee zitten. Ons zoontje heet Ruben, die zijn er ook een hele boel. Maar in onze omgeving eigenlijk niet. Als Malou van ons een jongetje was geweest was Jayden ook een van haar (maar dan natuurlijk zijn) namen geweest.
Ik heb net gestemd op Jaime, maar ik zie dat de meningen in de poll dan weer 50/50 zijn.. :S Dat maakt het je ook niet gemakkelijk. Ik vind beide namen leuk en het past ook beide wel bij Joël. Ik heb op Jaime gestemd omdat ik het simpelweg íets specialer vind. Hebben jullie al gedacht over hoe de naam bij jullie achternaam klinkt? Misschien past de ene naam beter bij de achternaam dan de andere. Succes met het kiezen van een naam!