Ja weet ik, moet zeggen dat ik dat erg jammer vind, maar ik heb deze naam al heel lang, dus ik trek me nergens iets van aan haha. Ik denk ook als je een naam om die reden niet kiest, dat je er later spijt van krijgt.
Ik vind een jongensnaam ook zo lastig! Vooral om er samen over eens te worden maar wat wij samen wel heel mooi vonden maar wat al in gebruik is: Levi Enzo Dinand Ik vond zelf Jaïro ook heel mooi maar mijn man niet... Kortom, wij zijn er nog niet over uit!
Wat ik een hele stoere naam vind is Kik, maar daar zijn de meningen nogal over verdeeld, denk ook niet dat ik mijn man ooit kan overhalen tot die naam
Ja inderdaad Jari Litmanen. Mijn zoontje heet zo. Heb op die naam ook veel negatieve reacties gehad maar wij vonden hem erg leuk
Ik vind het best een leuke naam hoor, alleen de eerste gedachte is die voetballer, en dat terwijl ik niet eens van voetbal houd.. :S
Kennisjes van mij die hebben hun zoontje KJELD genoemd ! Ik vindt het zelf ook een hele mooie naam en je hoort hem eigenlijk nooit ! Liefs Tries.
Ik had als het een jongen zou zijn de naam Myren spreek je uit als Mairen deze naam komt dus niet voor in de database van namen ms is dit wel wat.Ik was er helemaal weg van.
misschien zitten hier leuke ideetjes bij, het is een site met Germaanse namen plus betekenis http://www.hagal.be/zinnige_voornamen.htm