Stof en troep van badkamer verbouwing

Discussion in 'De lounge' started by mamameer, Mar 27, 2018.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. mamameer

mamameer VIP lid

Jan 21, 2014
    8,175
    4,487
    113
    Beste dames,

Binnenkort gaan ze onze badkamer verbouwen. Waarbij eerst alles uit de bestaande badkamer gesloopt moet worden.Nu kunnen we zelf een tijdje ergens anders terecht om er niet zoveel last van te hebben. Maar het geeft natuurlijk onwijs veel stof en troep. Hebben jullie tips hoe ik kan voorkomen of verminderen dat ik het hele huis (de slaapkamers, woonkamer, zolder) na afloop weer stof vrij moet krijgen. Want alleen de deuren dichthouden gaat niet genoeg zijn vrees ik!

Alvast bedankt!!!

2. Snoeki

Snoeki Fanatiek lid

Jan 30, 2014
    2,334
    258
    83
    Bij mijn ouders hingen de werkers een nat doek ik het trappengat. Dat hielp wel goed volgens mij pap

mamameer likes this.
  3. MnnW

MnnW Fanatiek lid

Jun 10, 2013
    3,244
    2,361
    113
    Female
    Wij plakten alle deuren en de trap naar zolder af met plastic, de overloop, trap naar beneden en hal beneden met stucrol en de deur naar de woonkamer dicht met een handdoek tegen de kier eronder. Het viel me mee hoeveel stof het was en ze waren vlot klaar (binnen een week)

Uuz and mamameer like this.
  4. pietje1987

pietje1987 Niet meer actief

Alles afplakken en afdekken met plastic en natte handdoeken onder de deuren!

mamameer likes this.
  5. Mjmw

Mjmw Actief lid

Dec 5, 2013
    221
    54
    28
    Thuis genieten van de meiden
    Winschoten
    Een hoeslaken rond de deuren en die al die tijd dicht houden. Zo zijn alle kieren dicht en tocht er veel mindert stof doorheen. Enige is dat je na de verbouwing even meer was hebt...

mamameer likes this.
  6. mamameer

mamameer VIP lid

Jan 21, 2014
    8,175
    4,487
    113
    bedankt dames, hier kan ik wat mee!

7. Uuz

Uuz VIP lid

Dec 8, 2014
    6,241
    818
    113
    Ik heb al een paar keer het hele huis schoon kunnen maken na zoiets, omdat aannemer zei dat een bepaald deel vd huis schoon zou blijven, en ze deuren dicht zouden houden, wat dus niet gebeurde omdat men alles lekker tegen elkaar openzette, zodat plastic voor de deuren gewoon opzijwaaide. Wij zetten nu alle kleine spullen in een afgesloten (dichtgeplakte) kamer. Alle kasten , bank, bedden, apparaten etc afdekken met plastic. Natte lakens in trapgat e.d. werkt wel, maar als je er zelf niet bij bent kan er van alles gebeuren (lees: losgaan)

Share This Page