Vorige week echo gehad, hierop weer pcos te zien en een nieuwe (grotere) cyste.. (6 juni echo gehad, die dag ook buikpijn) Mevrouw kon me wel vertellen richting menstruatie zal (streep op echo? verdikt slijmvlies?) Tot nu toe alleen nog steeds niks.. alleen veel witverlies, echt veel Is het nu echt zo dat dit betekent dat mijn menstruatie eraan kwam, of kan het ook iets anders zijn? Ook zei ze tegen mij, dat omdat nu menstruatie eraan kwam, ik ook een ei gehad moet hebben, klopt dit of hoef dit niet perse? Ook zei ze dat de nieuwe cyste onstaan is uit een ei, heb dus wel een ei gehad, maar geen goed ei dan lijkt me waar ik ook zwanger van kan worden? Sorry, erg onduidelijk.. Alvast bedankt
hoi een verdikt slijmvlies wijst inderdaad op een komende menstruatie. Wanneer dat doorzet kan ik niet zeggen. Meestal is er een eisprong geweest voor een menstruatie, maar niet altijd. Het kan ook zijn dat er een nieuwe cyste is ontstaan ja. Geduld, geduld nu dus. Neem je wel foliumzuur? Mirjam
Ja, ik slik vitaal zwanger van de kruidvat, hier zit ook foliumzuur in. Tot vandaag nog steeds geen menstruatie, alleen heel veel witte afscheiding