stof of leer....bankstel

Discussie in 'De lounge' gestart door Alita, 14 mrt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Alita

Alita Niet meer actief

hmm afneembare hoes is dus ook makkelijk...maar met zo`n coating zal dat wel weer niet gaan in de wasmachine doen....?

2. Leenislief

Leenislief Fanatiek lid

30 sep 2011
    1.765
    0
    0
    NULL
    NULL
  3. Mime28

Mime28 Fanatiek lid

24 nov 2008
    4.050
    1
    0
    Ja het werkt echt ik heb er ooit een beker thee overheen gegooid en dat kwam er zonder problemen van af. Dochter heeft er al wel vaker over gespuugd dat was ook geen probleem. Ik moet wel zeggen dat we altijd aan de eettafel eten dus dingen als rode sausjes ofzo heb ik geen ervaring mee. (wel gespuugde pastasaus trouwens bedenk ik me nu ;)) Gemeleerde stof zoals Leenislief schrijft kan natuurlijk ook heel erg helpen, dan je zie het niet zo als er toch een klein beetje iets zou blijven zitten.

4. Mime28

Mime28 Fanatiek lid

24 nov 2008
    4.050
    1
    0
    klopt dan zou je hem weer moeten laten behandelen omdat de coating er dan (deels) af gaat. Maar als het goed is is het dan ook niet nodig om hem in de machine te doen;)

5. Alita

Alita Niet meer actief

ik snap je helemaal!

dit vinden we mooi....is dus ook met een lichter kleurtje erdoorheen;)

6. Alita

Alita Niet meer actief

@mimi nee idd met de coating hoef je m niet te wassen he...fijn als het zo goed werkt zo`n coating!

7. Leenislief

Leenislief Fanatiek lid

30 sep 2011
    1.765
    0
    0
    NULL
    NULL
    Mooie bank!
    Volgens mij hebben wij wel iets van 100 euro extra moeten betalen voor de coating.

8. Alita

Alita Niet meer actief

ja klopt....maar als het werkt doe ik dat wel;)

9. AtraVim

AtraVim Bekend lid

22 nov 2011
    706
    0
    0
    Haha, ja koud voelt het wel aan 's winters, maar dat vind ik zomers ook.
    En kwa vast plakken, nee echt geen last van.. en zo zacht is het leer niet.. weet dat ik in me auto wel vast plakte, en dat het leer loei heet werd zomers, maar of dat met banken zo is, nog nooit mee gemaakt eigenlijk ;)

10. charity2010

charity2010 Fanatiek lid

29 mrt 2011
    4.322
    0
    36
    Fulltime huismama :D.
    Overijssel.
    Wij zijn van leer naar stof gegaan en hebben hem nu zon 4 maand geloof ik. Opzich gaan de vlekken er wel goed uit maar ik ben wel drukker met deze bank schoonmaken dan met een leren.
    Een leren bank is zo schoon, maar hier moet je er wel wat meer moeite voor doen en er snel bij zijn, zodat het er niet in kan trekken.
    Voorlopig bevalt onze stoffen bank nog heel goed, het heeft echt vele voordelen maar ik denk wel, dat hij niet zolang mee gaat als een leren bank. Ook met dieren bijv. als die op je bank zitten, kan dat op een stoffenbank ook nare geurtjes achter laten.. Wij hebben overigens ook coating op de bank.

11. Jaydee

Jaydee Fanatiek lid

2 feb 2011
    1.162
    0
    36
    Wij hebben leer en ik ben er helemaal blij mee. Wij hebben ook een hond en tja, één keer vieze poten ofzo en ze kunt al vlekken gaan verwijderen. Nu een doekje erover en het is weg. Ook onze kleine neefjes met drinken, snoep etc. maak ik me nu niet druk over wat ik bij een stoffen bank wel zou hebben gedaan......
    Maar ieder zijn smaak. Met een paar kussens erop is leer ook erg gezellig hoor ;)
    Oh en wij plakken niet in ze zomer, maar dat zou ook kunnen komen doordat wij een erg koel huis hebben

12. Yvon1893

Yvon1893 Fanatiek lid

24 jun 2011
    2.177
    0
    0
    De kempen
    Wij hebben leer wat er uit ziet als stof, beetje suède achtig.
    Het voelt als stof, maar je kunt het schoonmaken als leer, gewoon natte doek en klaar, het voelt wel een minuut of 5 wat klammig aan....

13. Alita

Alita Niet meer actief

hmmmm...stom he ik plak echt vast....

14. Ellen291982

Ellen291982 Niet meer actief

Hier ook. Leer is niet mijn smaak. We hebben ook stof.
    Scheelt we hebben nooit dure banken dus als er wat mee gebeurd dan is het minder erg voor mijn gevoel.

15. Zomerrr

Zomerrr VIP lid

5 jun 2011
    5.097
    503
    113
    Stoffen bank

Deel Deze Pagina