Ballenbak- of tent

Discussie in 'De lounge' gestart door Rainbow88, 1 feb 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Rainbow88

Rainbow88 Fanatiek lid

13 jan 2014
    3.648
    305
    83
    Ik wil graag voor mijn bijna 1-jarige dochter een ballenbak kopen. Liefst een tent, dit lijkt me handiger. (Dan vliegen de ballen niet overal naartoe). Maar als ik wil poetsen, is een bak mss toch handiger?

Zijn er toevallig ergens promoties waar ik ene kan kopen momenteel? Liefst nieuw ipv 2dehands

2. Hanneke

Hanneke VIP lid

18 jun 2007
    14.894
    275
    83
    Onze roze wolk!
    Ik zou een bak doen, naar mijn idee zitten ze in een tentje te opgesloten zegmaar en vaak zit er niet echt een randje waardoor de ballen gewoon door de ingang eruit rollen. En als ze groter worden passen ze er volgens mij ook al snel niet meer in om te spelen, kind erin = tent vol.

Wij hebben een doggy pool met ballen. Dat bad is op te vouwen dus je legt het zo weg en de ballen gaan in zakken en dan is het weer opgeruimd, maar inmiddels word er hier niet heel veel meer mee gedaan, vaak alleen als er vriendjes/vriendinnetjes zijn voor wie het 'nieuw' is haha.

3. Imrw

Imrw Bekend lid

1 jul 2012
    810
    20
    18
    NULL
    NULL
    Ik denk dat ze van een tent langer plezier hebben. Hier een ballenbak gekregen voor zoontjes 1e verjaardag. Hij vond het geweldig hoor!! Maar hij zit er nu met 2,5 bijna niet meer in.. En vond het ook best irritant om overal die ballen vandaan te vissen, aangezien ze hier niet netjes in de bak bleven :)

4. Lindah

Lindah Fanatiek lid

21 apr 2012
    1.008
    145
    63
    Brabant
    Hier ook een opvouwbare ballenbak en de balken heb ik apart in een opbergkrat. Was een goedkoop ding dus vond S het niets ook prima! Maar gisteren is ze drie geworden en ze vraagt er nog regelmatig om. Wel een stuk minder als in het begin. Nadeel is wel dat je na een week nog ergens een verdwaalde bal tegenkomt.. De ballen los worden 's zomers gebruikt in het zwembad. Ze blijven drijven en S gooit ze dan van het goijbaantje naar beneden.

5. sr07

sr07 Actief lid

13 jan 2010
    205
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hier hebben we een tent.is ook makkelijk op te ruimen. Staat niet vaak maar als we m opzetten vinden ze het weer leuk. Ze zijn 5 en 7. Ze gebruiken het ook om lekker in terug te trekken als ze bv op hun tablet willen kijken. Tent is makkelijk te verplaatsen als je even wilt stofzuigen. Dat kan ook in de tent.

Deel Deze Pagina