Hebben jullie daar ook zo'n last van? Ik word er namelijk niet goed van! Hebben een witte toillet, zoals de meeste wel tegenwoordig , maar door je kleding enzo, zit de pot steeds weer onder het stof. Ik kan blijven poetsen, maar na elke gang in S het weer raak. Hang er weleen een gastendoekje neer, zodat ik het snel ff af kan doen, maar vraag me toch af of het alleen bij ons zo is? Merk wel dat als ik donkere kleding draag en ng erger is, zwarte legging of iets dergelijks...,
Hier hetelucht verwarming dus alles wordt op de meubelen geblazen. Moet eigenlijk 3 x per dag alles afnemen. (witte hooglans meubelen.) Dan is je wc nog niet zo erg haha
Haha, ik heb ook witte meubels en ook daar ziet het gelijk weer grijs, maar erger me gewoon aan de wc
ik heb dat ook heel erg op de toilet en badkamer. ik vroeg me ook al af hoe dat eigenlijk kan. ik maak de badkamer en toilet iedere dag schoon en iedere dag ligt er weer een laag stof op
Hier ook, ik heb een zwarte hoogglans wc bril Prachtig om te zien, daar niet van, maar ik doe elke dag al het toilet, incl tegels, want onder een zwarte rand, zie je ook alles op :x Ik blijf poetsen. Voordeel is dan weer wel dat je het ook echt altijd doet en het dus ook schoon is, al ligt er stof
Hier ook.....Stof op de toiletpot en stof in dat wastafeltje op het toilet. Het is net alsof dat gewoon het stof enorm aantrekt. :x
Ik doe meestal als ik op de wc zit even gauw met wat (droog) toiletpapier het stof wegvegen wat in en op het wastafeltje ligt en over de accessoires erom heen. Kleine moeite en het blijft stofvrij! En het stof blijft goed "plakken" aan het toiletpapiertje, werkt prima!
Hier ook, ik word er soms gek van! En wij hebben een nieuwe woning, dus niet echt stoffig zou je zeggen. NOT. Grrrrr!
Oh, wat een ergernis ja. Sinds wij een nieuwe badkamer hebben in antraciet/wit word ik er ook gek van. Lang leve de sanitairdoekjes!
Hou op zeg! Hier ook zo'n last van! En dan loopt mijn man ook nog in zijn werkkleren(boerderij), dus dan vind je ook weer vanalles. En niet alleen op de wc en de wasbak, maar als ik dan het wcmatje uitklop...blehhh! Als ik stofzuig, haal ik ook altijd een stofzuiger over de plee. En idd, lang leve de wegwerpdoekjes!