Sinds dinsdag de sleutel van ons huis. En we zijn zo dom geweest om de vloeren beneden niet te beschermen. Mijn vriend is gaan vrezen in de muur. Alle voetstappen lopen door het huis heen. Nu probeer ik ertegen op te dweilen maar dat lukt niet. Inmiddels stucloop gekocht maar ik wil eerst de vloer schoon hebben. Ik heb al vier keer gedweild en haal daarmee de voetsporen weg. Maar er blijft een laag over de vloer zitten. Weet iemand een super middel? Na drie plavuizen tegels verschoon ik het water. Ik weet dat er iets van hg is voor een sluier. Maar helpt dit ook hiertegen Bedankt voor de tips alvast.
Wij moeten vaak met het werk badkamers opleveren die net geplaatst zijn En zit ook altijd sluier Wij doen met microvezel doek(een natte) schoonmaken en dan gelijk met een droge microvezel doek erover heen Werkt altijd bij ons
Ik heb het ook eens gehad, de vloer was wel beschermd maar toch waren de plavuizen onder de beschermlaag helemaal vies. Volgens mij was het na een keer of 20 dweilen wel weg Succes!