Waar komt het toch vandaan?Ik heb net een half uur geleden me dressoir helemaal uit gesopt,inclusief afgestoft ,en nu loop ik er net langs ligt er gewoon weer stof op.. En dat is dus elke keer als ik iets schoonmaak,het zelfde met de tv kast,tafel,schouw .. Word er een beetje gek van bleeeh
ja erg is dat he....echt ondankbaar werk. Ik stof altijd met een vochtige doek af, heb het idee als je het met een droge stofdoek doet, dat je het allemaal verplaatst. Of het vliegt op....dan ligt het er binnen no time weer.
Ja ik doe het ook altijd met een natte doek.heb eigenlijk ook verschillende soorten doekjes gebruik,dus daar ligt het ook niet echt aan..Zal het misschien aan mn huis liggen,misschien heb ik een heel stoffig huis hahah
Ben ik even blij met mijn teakhout daar zie je nooit geen stof op Maar het is wel erg vervelend een vriendin van mij heeft koloniale meubels en die hoor ik er ook vaak over.
Vooral bij ons op de slaapkamer is het erg. Daar liggen binnen een paar dagen gewoon dotten stof onder het bed! Echt, waar dat zo snel vandaan komt is mij een raadsel...
Hier ook koloniale meubels, voeg daar een oud huis aan toe en 2 ondeugende katten.....en een hele grote verbouwing (een aantal jaar geleden alweer) en je hebt erg veel last van stof. Ik neem hier ook altijd af met een natte doek. Maar het blijft irritant, vooral als het zonnetje recht in je huis staat. :x
hier ook zo´n huis echt verschrikkelijk. schaam me soms echt dood als er visite is, als ik de tv heb gedaan lijkt het de volgende dag al of ik 2 weken niets gedaan heb, word er hondsdol van.
Jups, hier ook.................... altijd overal stof.. als ik stofzuig heb ik echt het idee met de kraan open te dweilen, want een dag later is het weer stoffig. . . . kan zo kriegelig worden van al dat stof! BLEHHHHHHHHHH
hier ook hetzelfde geen idee waar het vandaan komt vooral op de tv die is zo mooi glinsterend verschrikkelijk..
Tip: neem het stof af met een vochtige doek maar ga er met een (thee)doek nog eens over.. Natte oppervlakten trekken stof aan!
ohm verschrikkelijk he! Zo ondankbaar! Had vanmiddag ook, (is dan wel geen stof maar goed) nét alles gepoetst, krijgen de katten de dolle 5 minuten, met als resultaat: Álles weer onder! Grr... Wat Johannal zegt, zit inderdaad wel iets in ja. ga ik maar eens proberen!
Gelukkig hebben wij hier lichteiken meubels, dus daar zie je de stof niet zo goed op. En op onze tegels ook niet. Maar op onze slaapkamer staat een wit kastje, en inderdaad, na een dag zie je er weer stof op liggen! Maar feit blijft, dat het huishouden ondankbaar werk blijft.
echt vreselijk irri inderdaad... je kunt echt iedere dag wel poetsen en dan nog ligt overal zo weer stof... het komt ook overal vandaan he? Van je huid, haren, kleding, huisdieren stof van buiten etc etc etc... bleeh... sinds ik een kleine heb ben ik iedere dag wel met natte doeken en stofzuigers in de weer.. 2 keer per week dweilen en nog kun je dan soms om je heen kijken en denken.. he? was dit 10 minuten geleden niet schoon?
Ben toch blij dat ik blijkbaar niet de enige ben die gek wordt van het stof. Niet dat het ermee verdwijnt maar gedeelde smart ...
Ik ga het morgen eens afnemen met een natte doek en daarna met een droge.. hoop dat het wat meer helpt.. Ik lees dat sommige,soms maar 1x in de week stoffen,ik ben soms wel is 3x per dag bezig word er echt niet goed van,heb ook al verschillende doeken gebruikt,ander schoonmaak middel,maar niets helpt
Wit stof is normaal, dus als je met je vinger erover heen gaat en het is wit, dan is het gewoon goed, stof is er namelijk altijd, is het licht grijs dan ligt het er al een paar dagen, en is het echt grijs dan moet je jezelf een schop onder je kont geven want dan maak je te weinig schoon nee maar wat jij hebt is normaal hoor! (stomme opleiding op het werk gehad, vandaar dat ik het weet )
meiden ik heb de oplossing: ipv stof af te nemen kan je beter met de stofzuiger stoffen! dus ook je meubels! normaal zit er in je stofzuiger ook een klein zacht borsteltje, zet dat er even op en zuig zo al het stof van je meubels weg je ziet het stof echt IN de stofzuiger verdwijnen! ik probeer om de dag een x te stofzuigen (geen huisdieren en heel strak interieur dus weinig beeldjes en andere rommeltjes op de kasten en tafels ed) dat scheelt ook heel veel want stof kruipt echt overal in, tussen en onder! je kan na het stoffen met de stofzuiger alsnog een x met een vochtige zeem alles afnemen maar je zal zien dat dat eigenlijk niet meer nodig is!