Stof,stof en nog eens stof

Discussion in 'De lounge' started by Happy, Feb 23, 2010.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. MvYenE

MvYenE Niet meer actief

Blij dit te lezen!!!!!
    Ik word er ook helemaal kriegelig van als ik net alles heb gepoetst en het meteen weer onder ligt...
    Zeker als dan ook nog net de ZON gaat schijnen!!
    Ik dacht altijd dat het aan de katten lag maar denk niet dat jullie ook allemaal katten hebben hihi.

2. UmmKais

UmmKais Actief lid

Nov 11, 2009
    316
    1
    0
    NULL
    NULL
    Fijn dit te lezen, ik dacht dat het aan mij lag! Hier geen katten of andere huisdieren trouwens.

Gek genoeg heb ik vooral last van veel stof in de badkamer. Zal inderdaad wel met het vocht te maken hebben want we hebben geen ramen in de badkamer dus na het douchen kan ik alleen luchten door de deur open te zetten (wat ik dus ook altijd doe). De wastafel en de stortbak van de wc moet ik echt iedere dag met een doekje afnemen want daar zit iedere keer een laag stof op.. net als op de vloer, vooral in de hoekjes en randjes. Fijn zo'n witte vloer van de woningbouw!

En ook zo vies: dotten stof onder de poten van mn eettafel stoelen. Dat hoopt zich daar op omdat we schuiven met de stoelen. En we hebben een lichte laminaat vloer, daar zie je echt elk stofje en haartje op.. aaaaaaaah!

3. lillybit

lillybit Actief lid

Sep 18, 2008
    336
    0
    0
    Haarlem
    Ik doe het ook met het stofzuigeropzetstukje, maar moet het ook elke dag doen, en als mijn meisje op de grond gaat spelen doe ik het even snel.
    Heb 2 hondjes en een kat en nog eens koloniaal laminaat, elk stofje,haartje zie je.

4. Boomer2009

Boomer2009 Fanatiek lid

Aug 4, 2009
    2,002
    0
    0
    NULL
    Brabant
    Je kunt ook gewoon de gordijnen dicht houden zodat je het stof niet meer ziet ;)

Normaliter heb ik er niet zo'n problemen mee, als je beiden fulltime werkt kom je 's avonds thuis en zie je zonder daglicht het stof niet liggen. Dan effe op zaterdag met een doekje en een stofzuiger erdoor heen en klaar is kees...

maar nu, verlof en nesteldrang, mmm.. komt het probleem me toch aardig bekend voor ;)

Share This Page