pijn en opgezette buik

Discussion in 'Stel je vraag aan de verloskundige' started by moppie 1279, May 14, 2009.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. moppie 1279

moppie 1279 Bekend lid

Dec 4, 2008
    886
    0
    16
    in de detail handel
    ergens in het noorden
    ik ben vrijdag ongi geworden naar dat ik 3 dagen overtijd was heb 1 dag rood gehad toen 3 dagen bruin nu heb ik sins dinsdag een hele opgezette buik als ik loop dan is het net of alles naar beneden gedrukt word en als ik ga zitten lijkt het wel of er lucht ingedrukt word
    this net of alles verzakt is ofzo het doet echt pijn met lopen de ha zegt dat het hormonen zijn maar kan dat ? hij heeft ook nog een test gedaan die was negat
    ik heb nooit echt last van mijn menstr gehad ik ben in nov gestopt met de pil en mijn cycl was eerst 33 ,27,26,25,24,23, en deze was dan met 3 dagen overtijd 26

2. Immie

Immie Verloskundige

Dec 17, 2006
    7,813
    0
    0
    Verpleegkundige en Verloskundige
    Hoihoi,

Een regelmatige cycles komt om de 28 dagen dus je bent officeel nog niet overtijd. tenzij je elke maand op de dag af om de 25 dagen menstrueert maar dat is niet zo.
    Het zal inderdaad afkomstig zijn van de hormonen. En misschien zit er wel een zwangerschap maar heb je et vroeg getest. het beste is je volgende cyclus af te wachten.

Imke

3. moppie 1279

moppie 1279 Bekend lid

Dec 4, 2008
    886
    0
    16
    in de detail handel
    ergens in het noorden
    dankje voor de snelle reactie ik ga de volgende cyclus afwachten en hopen dat
    die pijn bij 1 cyclus was en niet weer komt de pijn zakt nu wel wat af gelukkig

Share This Page