hallo meiden! ik vind disney echt vreselijk om als thema te hebben in de babykamer straks, winnie de pooh kom je werkelijk overal tegen. Maar ik ben tijdje terug helemaal verliefd geworden op die Tigger stof! Nu wilt mijn stiefma iets leuks maken voor de baby maar daar zoekt zij die stof voor. Gewoon zo los dat je per meter kan kopen bijvoorbeeld. http://www.baby-dump.nl/index.php?page= ... =706&m=706 Deze bedoel ik. heb er al aardig wat dingetjes van, nu alleen losse stof nog! Wie weet waar dit te koop is???
je zou is op de markt kunnen kijkken of in een stoffen winkeltje en anders zou ik het niet weten sorry
Ik weet niet of het overal is maar bij ons kun je precies dezelfde stof los bestellen. De aankledeng is van Tigger black/white van de fabrikant Anel. Je kunt die stof per meter bestellen. Hoop dat je er wat aan heb.
Kijk maar eens op www.anel.nl Als je op het tigger kamertje klinkt, zie je een hele lijst met artikelen die je ervan kunt bestellen.
is dat op hun site te vinden? heb net ff snel gekeken maar zag alleen dekentjes en dat soort dingen. dat hebben ze hier ook bij babydump. waar kan je losse stof bestellen dan?
die deken heb ik (en klamboe en laken en aankleedkussen hoef, slbbetje etc etc hahah) ikk vind tuijgertje geweldig, helemaal deze serie omdat hij zo lekker simpel is, alleen de omtrek geen kleur etc (dat hebben we al door alle knuffels en kleertjes)
Ik werk bij de Baby Planet en daar verkopen we het. Waarscheinlijk staan er op hun site ook wel verkoopplaatsen.
Heb nog ff gekeken en hij staat op de lijst bijna onderaan. Voile stof van tigger. (va 150 cm breed) Krijg je de zelfde stof als de klamboe of sluier.