Hoi dames, de zon is weer in het land, Ik heb mijn kast opgeruimd en die is vrij leeg nu zeker in de zomer kleding. om alles nieuw aan te schaffen ben ik nu niet in staat. vandaar de oproep, wie heeft er vlotte zomerkleding voor een klein prijsje te koop, ik zoek kortebroeken (of rokje maar dan niet strak en zeker tot boven de knie ivm korte benen) maat 44/46 (ligt er aan of het elastisch is of niet, met elastiscch maat 44 en anders maat 46 en bovenkleding, ik heb een behoorlijke borstenpartij en een dikke buik,, dus xxl over het algemeen, of 46/48 ligt er aan hoe het valt. Ik hou niet van straks spul verbloem de voorkant graag een beetje voel me anders niet op mijn gemak zeg maar. nou mocht iemand wat hebben, (liefst meerdere dingen bij 1 iemand ivm verzendkosten besparing ) dan hoor ik dat graag.
Ik heb een mooie blouse voor je van het merk Be More. Wel met lange mouwen, maar in de zomer zijn er ook frissere dagen. Hij is zo goed als nieuw, want ik heb hem te groot gekocht en daardoor vrijwel niet gedragen. Het is een xxl (de exacte maat weet ik niet meer, want ik heb het labeltje eruit geknipt ). Het was een dure blouse, maar je mag hem voor weinig overnemen. (Hij past door de brievenbus, dus de verzendkosten vallen ook wel mee.) Ruilen mag ook, misschien heb je nog wel 2e hands kleding van jouw zoontje over?
lief aangeboden maar vergeten te zeggen ik draag echt nooit bloesjes heb ze net hier allemaal in de zak gedaan die waren ook wel te klein nu, maar ik heb 4 vuilniszakken vol met kleding die en of te klein is, (maat 42/44) en of echt versleten. gaat allemaal naar de kledingbank. tis opzich wel een heel leuke bloes maar helaas bloezen zitten me nooit lekker.
Hoi Ik heb misschien wel wat voor je in de aanbieding: (draag zelf maat 46/48 maar deze spullen zitten mij net wat te strak ivm mijn zwangerschap van afgelopen jaar en dus mogen ze weg). 2 tops (esprit) maat xxl 1 witte driekwart broek Jessica maat 46 (100% katoen) 1 witte lange broek maat 46 (stretch en 98% katoen en 2% elasthaan). 1 zomershirt Esprit lange mouw maat 3xl. Ik heb het op marktplaats staan, maar totaal mag het wel weg voor 30 euro. Ik zal wat foto's erbij doen.