Ik ben gezegend (of gestraft) met krullen op mijn hoofd. Geen hele heftige krullen, maar grove krullen. Nu had ik het helemaal ontdekt: ik fohnde mijn haar handdoek droog, mouse erin, nagenoeg droog fohnen en dan curl activator van tom sebastian erin en opdrogen met de diffuser. Maar nu kan ik dus nergens meer die curl activator kopen. Vrees dat ie uit het assortiment is :x:x:x En dus moet ik opnieuw zoeken naar een ander product om mijn krullen op te halen. Ik ben geen fan van wax, dat vind ik veel te vet.Ook gel vind ik niet prettig. Ik zoek echt een product wat ik na mijn mouse er nog in kan doen om mijn krullen er goed in te kneden zeg maar. Wat gebruik jij voor je krullen?
bij de kruidvat hebben ze ze nog..... ik gebruik die ook.... heb nu ook krul balsam en mousse van taft....roze flessen.... werkt ook goed...
Hier echt niet meer, ben wel 10 filialen in de omgeving afgeweest. Ze hebben nog wel spullen van tom sebastian maar niet meer de curl activator
Andrelon heeft in hun krullenlijn ook krullenactivator. Ik gebruik het sinds een paar dagen en tot nu toe ben ik goed tevreden.
Ik gebruik de krul-lijn van John Frieda.(Frizz-ease; wel even opletten, er zijn twee varianten; één voor stijl haar en één voor krullen.) Vooral het serum hiervan (stap 3) is heerlijk! Het is wel wat duurder, vandaar dat ik soms ook de anti-frizz shampoo van elseve gerbuik in combinatie met het frizz-ease serum van JF.
ik gebruik ook mouse (meestal andrelon, volumme of voor krullen) daarnaast gebruik ik nog : hair food formula met vitamine A en E van palmers, het is een doorzichtige pot met zwart deksel, het spul zelf is fel geel. het werkt voor mij heel super, het is geen wax, ook geen gel, het is een soort iet wat vettige smurrie hahaha, maar niet Te vettig, maar wel dat je haar dus niet zo veel pluist ik doe dan in handoekdroog haar de mouse, daarna gelijk dat spul er in kneden, en dan op laten drogen aan de lucht, eventueel nog wat van dat smurrie spul dr in, werkt echt super. je kan het bij de etos bij ons kopen, kruidvat heeft het volges mij niet. suc6!
Ik heb slag/grove krullen (op sommige plekken krullerig, andere slag, echt een puinhoop), op fijn haar- en gebruik als shampoo en conditioner Herbal Essences 'It's a curl thing', en daarna kneed ik mijn haar zo'n beetje met Studio Line Mineral FX Styling Paste: Studio Line Mineral FX Styling Paste met actieve mineralen voor fixatie met een natuurlijk effect Ik ben er tevreden over, mijn haar is wat wild met de zw-schap maar deze produkten zorgen allebei voor behoud van de goede slag zonder het te verzwaren. Ik heb meestal de keuze slap (veel conditioners en styling produkten doen dat) of pluizig (als ik geen conditioner gebruik).
Ik gebruik voor mijn dochter andrelon krul controle creme Drogisterij.net: Andrelon Krul Control Creme (200ml)
Ten eerste was ik mijn haar niet elke dag, dit omdat het anders behoorlijk droog en pluizig word. Ik heb een soort creme, voor na het douchen ( handdoek droog haar ) tis een witte tube, van henna plus ofzo. Verder heb ik nog anti klit spray, en gebruik ik ook een beetje schuim versteviging van andrelon. Brilcreme heb ik ook, maar niet te veel van in doen, anders lijkt het juist weer vettig. Groetjes layla
Ik heb grove krullen van mezelf en gebruik altijd Potion 9 van Sebastian. Verkopen ze ook bij de (betere) kapsalon. Ik kan het gebruiken om mijn haar met krullen te drogen of om het glad te föhnen. Ben er heel erg tevreden over in ieder geval.
Ik heb zelf dan geen krullen maar mijn dochter wel. Bij haar gebruik ik krullenspray van andrelon. Als ik het er niet in doe dan heeft ze een beetje een slag in haar haar, als ik het er wel indoe krijgt ze hele mooie krullen. Kan op nat en droog haar gebruikt worden.
Ik gebruik ook mousse van te voren en als het droog/bijna droog is doe ik er een soort modelleerpasta in van Kiss (van de kapper) weet zo niet welke tube het is uit mijn hoofd maar ik wil wel kijken als je het wilt weten .
die gebruik ik ook ik fohn mijn haar nooit en was het om de dag doe er een btje creme in en dan in de handdoek na een uurtje ff droogmaken met de handdoek en nog meer creme er in. ow en ik borstel mijn haar noooooooooooooit als het droog is alleen onder de douche. succes
haha, je doet het net als ik.... hier is het wel nog bij de kruidvat te verkrijgen, maar niet meer bij de etos maar als het bij jullie er nu niet meer is, zal het er idd wel uitgaan (ga dan maar even inslaan nu het nog kan) ik lees ook maar even mee voor de alternatieven....