stofdoekjes..waarom heb ik ze niet eerder gebruikt!

Discussie in 'De lounge' gestart door Ons Kleintje, 9 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Merijn

Merijn Niet meer actief

Nou ik weet niet wat jullie met de wc doen, maar 1 keer goed soppen per week is hier voldoende :p

Als je stoft, dan dwarrelt er toch veel meer stof de lucht in? Waardoor je het dus alleen maar verplaatst? Of heb ik gewoon geen goede stofdoeken? Ik doe het namelijk ook met de stofzuiger. We hebben trouwens ook zo'n swiffer (ik ben even de naam kwijt) maar ik vind mijn woonkamer er lang niet zo schoon mee worden als met de stofzuiger.

2. mamabeer

mamabeer VIP lid

28 mrt 2007
    6.229
    0
    36
    mama
    thuis
    ik doe de wc iedere dag en zelfs nog een keer in de avond. Ik heb nog nooit gezien dat de oudste er naast ofzo piest maar vind het idee gewoon wat fijner. Maar ik ben ook een erg geval avn poetsen. Ik krijg het best vaak te horen ik heb zelfs al een poetsverbod gehad van me man:D toen mocht ik 3 dagen niet poetsen...en wat jeukte me vingers toen

3. Lucia

Lucia VIP lid

6 sep 2005
    12.287
    6
    38
    Thuishulp
    België
    Dit dweilsysteem is idd super! Een van m'n klanten heeft er zo één.
    Je hoeft niet meer te bukken om je dweil te spoelen en uit te wringen.:)
    Helaas zijn ze niet goedkoop.;)

4. Merijn

Merijn Niet meer actief

Hahaha, dan is het vast erg gesteld als je een poetsverbod krijgt van je man :D
    Overigens kan ik me voorstellen dat het misschien wat vaker nodig is als je een plassend kind hebt op de wcpot. Mijn man plast zittend en dus heel beschaafd ;) En na een grote poepbeurt halen we er allebei altijd even een borstel doorheen als dat nodig is, dat wel.

5. mamabeer

mamabeer VIP lid

28 mrt 2007
    6.229
    0
    36
    mama
    thuis

ja ik heb die extra gehaald omdat ik extreme eczeem heb en niet al te veel met me handen in water kan zitten. Gelukkig door de hormonen van de zwangerschap geen eczeem meer gehad. Ze zijn duur maar het is echt niet stuk te krijgen en het voordeel is dat je de dweil doekjes eraf kan haken en nieuwe op kan doen

6. mamabeer

mamabeer VIP lid

28 mrt 2007
    6.229
    0
    36
    mama
    thuis

heb ik van thuis mee gekregen mijn moeder is nog erger. En als ik ziek ben dan word ik vaak heel boos! niet omdat ik ziek ben maar omdat ik niet meer kan poetsen ik heb zo'n hekel aan rotzooi.

Mijn man gaat ook zitten dat heb ik aan hem gevraagd sinds dat we samen zijn.

7. Mogwai

Mogwai Actief lid

3 mei 2009
    163
    0
    0
    Ok Thanks!

8. Tinusje

Tinusje Bekend lid

Ik ben ook niet zo'n poetser hoor, maar mijn dochter vindt het tegenwoordig reuze interessant om de wc-binnen te stappen ('psssshh, he mama'...:)), dus ik vind het wel zo fris om iedere dag eventjes de bril te doen en het vloertje is er dan een kleine moeite bij.

De vochtige doekjes haal ik gewoon bij de supermarkt van het eigen merk (Ajax en andere A-merken zijn dubbel zo duur!).

Nog een tip; ik heb zo'n Plenty papierdispenser in de keuken hangen (vond ik wat mooier dan een rol keukenpapier), maar die navuillingen zijn hartstikke duur en heel snel op. Dus... neem ik nu een rol wc-papier, haal het kartonnetje eruit en stop hem er net zo in als de normale navullingen: voila!!

Ben nog nooit bij de Action geweest, maar lees hier zoveel verhalen. Volgens mij koop ik die hele winkel leeg als ik er een keer heen ga :D

9. Veraenroy

Veraenroy Fanatiek lid

2 apr 2006
    3.019
    0
    0
    :$:$ In welk land leef jij ;););)

Nee hoor geintje,

Maar van die wc rol vind ik wel een goeie tip. Ga ik ook eens proberen.

Ikzelf poets met spullen van Alpheios. Super spul, is wel duur, maar je hebt er wel wat aan.

10. mamabeer

mamabeer VIP lid

28 mrt 2007
    6.229
    0
    36
    mama
    thuis
    ik wilde ook toen zo'n dispenser gaan halen maar iedere keer als ik kijk kan ik hem in geen enkele winkel kopen

11. dorisn

dorisn Fanatiek lid

2 jun 2007
    4.319
    37
    48
    ede
    @sjorsje: ik werk bij kwantum en wij verkopen een raamwisser (met lange steel, maar hij kan ook los) met een soort spons eraan.
    tis meer een badstof ding dan een echte spons.
    wil hem zelf ook iedere keer meenemen maar vergeet het steeds als ik niet hoef te fietsen (is een beetje groot voor op de fiets).
    ik weet dus niet of ie echt goed is, maar ik denk dat dit is wat je bedoelt.

liefs doris

12. Dahlia

Dahlia Niet meer actief

Ik maakte voor het afstoffen eerder ook altijd een sopje en sopte alles met het doekje af, maar als ik veel stof had liggen, dan is het zo irri als je de hele tijd het stof uitveegt ofzo.
    Een droog stofdoekje gaat inderdaad veel sneller.
    Swiffer voor de vloer heb ik niet. Maar zou misschien voor mij wel handig kunnen zijn omdat de stofzuigerslang niet onder de bank doorkan.

13. consider

consider VIP lid

24 jan 2008
    14.030
    1.852
    113
    Provincie Groningen
    Ik heb sinds kort het twistersysteem van leifheit.
    Echt dé ideale dweil!
    Nooit meer met je handen in het water, en door de soort van centrifuge kun je zelf bepalen hoe droog, of hoe nat je de dweil wilt hebben.

Stoffen doe ik om en om. De ene keer met een stofdoek de keer erna met een nat doekje

14. Ons Kleintje

Ons Kleintje Niet meer actief

volgens mij van het merk Hara

15. Ons Kleintje

Ons Kleintje Niet meer actief

#35 Ons Kleintje, 9 jan 2010
    Laatst bewerkt door een moderator: 9 jan 2010
    ik heb van die stofdoeken die het stof `aanzuigen `, volgens mij van de action.

16. mamabeer

mamabeer VIP lid

28 mrt 2007
    6.229
    0
    36
    mama
    thuis
    ja die soort stofdoeken van de action gebruiken ze ook hier in sommige verzorgingstehuizen

17. lieselot84

lieselot84 Fanatiek lid

11 okt 2008
    4.362
    0
    36
    Adm. mw.
    Overijssel
    Ik heb ze gezien toen ik bij de Huishoudbeurs was afgelopen jaar. Toen kon je ze aan verminderde prijzen kopen of kreeg je een navulling erbij of zoiets. Volgens mij was dat bij de stand van Marskramer, dacht ik.
    .......

Ja hoor, ff site bekeken
    Marskramer Folder
    zie folder paginaaaa nummerrrrrrr 5! :D

18. mamabeer

mamabeer VIP lid

28 mrt 2007
    6.229
    0
    36
    mama
    thuis
    daar is ie!!!! maar is de marskramer niet zoiets als de makro..waar je een pasje voor nodig hebt? ik moet even kijken of wij die hier ergens hebben liggen

19. Devy

Devy Fanatiek lid

23 aug 2008
    3.437
    1
    0
    Tilburg
    Nee hoor Mamabeer. :) De marskramer is net zoiets als de Blokker.

20. Dahlia

Dahlia Niet meer actief

Marskramer? Dat is zoiets als Blokker en daar heb je GEEN pasje voor nodig. Hooguit je pinpasje. ;)
    Zul je dan vast niet hebben in jullie omgeving dat je die winkel niet zo goed kent.

Deel Deze Pagina