stofdoekjes..waarom heb ik ze niet eerder gebruikt!

Discussie in 'De lounge' gestart door Ons Kleintje, 9 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. lieselot84

lieselot84 Fanatiek lid

11 okt 2008
    4.362
    0
    36
    Adm. mw.
    Overijssel
    :D:D
    Ik dacht dat het zoiets als blokker was. Vrije toegang voor ieder die wat wil kopen. Ik ben er zelf nog niet geweest, maar mijn handen jeuken al. Ik kom daarom ook niet vaak in de blokker. Ik vind altijd wel wat om te kopen :)

Nu weet ik ook waar Hoensbroek ligt ;)
    Er is er eentje in Voerendaal

2. mamabeer

mamabeer VIP lid

28 mrt 2007
    6.229
    0
    36
    mama
    thuis
    ik dacht dat iedereen nu wel wist waar Hoensbroek lag:D nadat er 19 wietplantages waren opgerold en het hele nieuws er toen wilt van was:D Pff ben ik blij als we ons huis ooit verkocht krijgen en terug kan waar ik vandaan kwam.

Blokker kom ik ook niet zo vaak ik ben meer van de ikea enzo

3. danip

danip Niet meer actief

Denk inderdaad Hara:

Ha-Ra in Nederland

Ben verslaafd aan dat merk. Alles gaat moeiteloos, en wordt echt superschoon zonder schoonmaakmiddel. Heb de dweil ook, en die hoef je maar 1 keer nat te maken, dan kun je het hele huis er mee doen. Ideaal!

4. lieselot84

lieselot84 Fanatiek lid

11 okt 2008
    4.362
    0
    36
    Adm. mw.
    Overijssel
    Jeetjemineetje wat een dure spullen! :)

5. lieselot84

lieselot84 Fanatiek lid

11 okt 2008
    4.362
    0
    36
    Adm. mw.
    Overijssel
    Mijn statische stofdoekjes verliezen het staticiteit na een aantal keren wassen, hoort dat zo te gaan? Uiteindelijk blijf ik achter met microvezeldoekjes :(

6. mamabeer

mamabeer VIP lid

28 mrt 2007
    6.229
    0
    36
    mama
    thuis
    ik vind het nog best meevallen ik was voor die leifheit emmer en verschillende dweilen erbij en de dweil zelf ook in totaal 80 euro kwijt

7. lieselot84

lieselot84 Fanatiek lid

11 okt 2008
    4.362
    0
    36
    Adm. mw.
    Overijssel
  8. mamabeer

mamabeer VIP lid

28 mrt 2007
    6.229
    0
    36
    mama
    thuis
    het maakt volgens mij niet uit wat je hebt ik denk dat alles even goed is om schoon te maken

9. Ons Kleintje

Ons Kleintje Niet meer actief

geen idee, ik heb ze laatst voor het eerst gebruikt en nu zitten ze in de wasmachine. ik ben benieuwd of ze het zo goed blijven doen. Of zou je ze gewoon elke keer moeten uitkloppen ofzo?
    groetjes

10. Minyaweth

Minyaweth VIP lid

20 aug 2006
    9.082
    1
    0
    Overijssel
    Die stofdoeken mag je naar mijn weten niet uitwassen met wasmiddel. Je moet ze in een emmertje met water zetten geloof ik om ze schoon te maken...

11. lieselot84

lieselot84 Fanatiek lid

11 okt 2008
    4.362
    0
    36
    Adm. mw.
    Overijssel
    Nou ik hoop van niet eigenlijk :p wanneer ik mijn luxaflexen afstof, 1 keer in de maand of zo wanneer ik eraan denk, dan is dat doekje zó bestoft en zwart :)

Heb vandaag ook de plenty wipes gekocht in de C1000, die waren in de aanbieding. Ik ben benieuwd :D

12. Nettie

Nettie Fanatiek lid

14 jun 2007
    4.016
    0
    0
    Verzorgende IG
    ergens boven in Nede
    Je hebt naast HaRa ook nog de groene beer.... die heeft ook dat soort spullen.... Garanderen dat het heel lang meegaat en dat je amper schoonmaakmiddel nodig hebt enz...

GROENEBEER.NL | Quality Home Shop | De natuurlijke kijk op schoonmaak!

Miss heb je dr iets aan... is duur in aanschaf maar schijnt echt lang mee te gaan... de wcborstel van hen schijnt erg goed te zijn (je komt daarmee bijv heel diep onder die rand, en het kan écht geen kwaad om daar eens flink onder te soppen heb ik laatst weer gemerkt...).

13. Nettie

Nettie Fanatiek lid

14 jun 2007
    4.016
    0
    0
    Verzorgende IG
    ergens boven in Nede
    Zie net dat het toch nog goedkoper is dan Hara.... Das wel leuk

14. Ons Kleintje

Ons Kleintje Niet meer actief

ik heb de stofdoekjes nu in de wasmachine en droger gehad en ze doen het nogsteeds gelukkig
    oja en bedankt voor de tip van de papier dispenser van plenty!
    groetjes

15. guppie81

guppie81 VIP lid

13 sep 2006
    12.334
    1
    0
    Hara is idd heel goed, mijn moeder heeft dat ook.
    Maar ik vind het te duur.

Heb net de piccolo van liefheit gekocht. Ik wilde die ander wel, maar die emmer hadden ze niet bij mijn blokker.
    Heb er nog niet mee gedweild, dus ben benieuwd...

Ik heb ook een schoonmaakster, en wel echt een supermens dus ik heb sowieso niets te klagen. Doe alleen wat kleine dingetjes... :D

Deel Deze Pagina