Ik kan niet slapen... Ik heb honger... Mijn maagje knort als een big... Ik mag niets eten omdat ik op dieet ben... Ik ben bezig met een boek wat ik niet meer zo leuk vind, maar ik moet hem eerst uitlezen van mezelf voordat ik aan een ander mag beginnen... Er is niets op tv... En ik kan niet slapen... ow, dat laatste had ik al gezegd... Ik verveel me... Ik ben zo zielig ... Sorry dames...
Idd, dat is wel heel vervelend! (of is wachten tot je vriend thuis komt nog vervelender? ) Wat glaasjes water drinken, een lekkere warme douche nemen? Misschien een idee voor je? Daarna lekker warm je bedje in kruipen .
owww........wat ben je sneu... Soms heb je van die dagen dat niets lekker loopt he! Hoop voor je dat het morgen over is. In elk geval een dikke digiknuf voor jouw..............
Dankjulliewel dames! Nou uiteindelijk is het me gelukt om om 2 uur in slaap te vallen hoor.. En vanochtend was Elena, a.k.a. wekker, lekker om half 8 weer wakker.. Jippie!
aawh ik ken het soms hoor. gewoon iets gaan doen of ga wandelen is soms erg ontspannend en de tijd vliegt voorbij