Hoi dames, Wij zijn pas verhuisd en het laminaat lag er hier al in. Door tijd gebrek hebben wij de vloer wel schoon gemaakt, maar omdat er van die voegen tussen het laminaat zitten (zodat de vloer dus op houten planken lijken, wel mooi hoor!) zit er dus nog wat vuil tussen. We hebben dit zo schoon mogelijk gemaakt, maar sommige plekken zijn we vergeten. Het is gewoon veel werk op je handen en knieën. Ik was eigenlijk benieuwd naar een stoomreiniger. Zag er 1 van philips. Die was ook niet heel duur, 100 euro of zo. Merk toch dat met gewoon dweilen de vloer niet zo mooi word. Gezien die mensen hiervoor een hond hadden en echt vies waren. Lijkt het me handig om zo een ding aan te schaffen. Ben benieuwd naar jullie ervaringen.
Ik heb een stoomreiniger. Je hoeft er geen schoonmaakmiddel in te doen, dat schijnt de microvezeldoeken aan te tasten. Werkt prima! Doeken zijn hier na 1jaar nog goed mee te werken. Het is makkelijker dan gewoon dweilen, echter het snoer zit ik nog wel eens mee te hannissen, dat ligt altijd in de weg..
Ik heb we 1... Het is mijn grote vriend doe er ook het kleed enz mee en af en toe matrassen. Heb er nu 1 van bestron, die vind ik niet zo stevig.. Achteraf had ik liever een steviger merk gekocht
Hoe zit het met een plavuizen vloer? Kun je daar ook gewoon mee over heen gaan? Denk dat ik er toch 1 wil gaan kopen binnenkort.