jezus dat is wel erg jong! die moet toch van voor tot achter uitgescheurd zijn! maar er staat nergens een foto van het meisje het lijkt meer alsof het verhaal een roddel is dan werkelijkheid
gebeurt al zelden dat een 9-jarig meisje ongesteld wordt laat staan zwanger. en dan hebben we het nog helemaal niet over 9 maanden zwanger. kan me er maar weinig bij voorstellen eigenlijk
Ongelofelijk dat zoiets toch kan ! Maaruh gerum dat kleine hummeltje, je huilt maar gewoon, mama heeft een intervieuw das veel belangrijker...
Hier wordt je toch echt bijna misselijk van als je het leest......... Weet ook gewoon niet verder wat over te zeggen......zucht...
Verschrikkelijk! Voor het meisje, haar (groot)ouders en haar kindje! Maare, ik weet ook niet zo goed wat ik er van moet geloven hoor Dit filmpje gaat toch over een ander meisje? Het meisje uit 't AD komt uit Maleisië en is 9 jaar en hieronder staat dat ze 11 is en deze komt uit Egypte.
had ik dus al 4 jaar oma kunnen zijn.... Nee erger nog....ik ben dus een van die weinigen die met 9 al ongi was.... had ik al overgroot moeder kunnen zijn.....eeks!
Via al deze linkjes kwam ik op deze site List of youngest birth mothers - Wikipedia, the free encyclopedia Dat is.. verschrikkelijk?
Het enige wat ik hierbij denk is...wat zijn sommige mannen toch beesten...hoe kun je nou sex willen hebben met een 5 jarige?????? Vind het heel erg dat er zoveel van die viezerikken zijn op de wereld. BAH.
gadver!!! Wat een zieke mensen lopen er toch rond! Wat zielig! ( dan doel ik vooral op de wikipedia lijst )