Mcleods Daughters

Discussie in 'Films, televisie en nieuws' gestart door Gummiebeertje, 2 jul 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Gummiebeertje

Gummiebeertje Bekend lid

24 mei 2010
    956
    0
    0
    huismama
    Nog meer fans van deze tv serie?

Wij waren er zo gek op, dat we de dvd collectie maar zijn gaan verzamelen...We hebben inmiddels de hele serie uit, maar beginnen gewoon weer opnieuw :D
    Er is echt niet waar ik voor ga zitten qua tv, behalve voor dit...daar maak ik echt tijd voor, en wil dan ook niet gestoord worden :D

2. mimi83

mimi83 Niet meer actief

hier nog zo'n fan, mijn schoonzusje heeft de hele serie en ik heb hem in de zwangerschap van colin helemaal gekeken.. gaat prima als je 7 weken praktisch op bed moet blijven.

heb zo gehuild dat alex dood ging.. zit je daar zelf hoog zwanger gaat de man van de hoogzwangere stevie dood.. heb niet zo lekker geslapen die nacht;).

3. Gummiebeertje

Gummiebeertje Bekend lid

24 mei 2010
    956
    0
    0
    huismama
    hehe, nee kan me voorstellen :p

Ik heb echt heel veel tranen gelaten hoor bij die serie...ook bij Claire toen...

Voel gewoon echt die emotie in die serie :D en ow ow ow, wat zou ik graag naar Australië willen verhuizen :D

4. debzie1984

debzie1984 Bekend lid

22 sep 2008
    981
    2
    18
    Zuid-Holland
    Hier ook een hele grote fan :D Kijk maar naar de naam van mijn dochter ;) Kan de serie ook blijven kijken ook al heb ik hem al weet ik hoe vaak gezien!

5. shenoby

shenoby Niet meer actief

hier ook een fan.
    ik had mijn dochter graag claire genoemd maar dat zag vriendlief niet zitten.
    ben ook bezig met het verzamelen op dvd.
    en oh oh oh wat heb ik gejankt toen claire doodging.
    keer op keer gezien maar nog nooit met droge ogen.

6. schaapie123

schaapie123 Niet meer actief

ik ben ook giga fan, heb aantal dvds niet alles,helaas door training van de honden miste ik ook aantal afleveringen op tv

alex dood??????:$ NEEEEEEEEEEEE

7. Foxter

Foxter Niet meer actief

Ik heb de hele serie nu zo'n 8 keer gezien denk ik :D
    Heerlijke serie :)

8. Jo79

Jo79 VIP lid

6 mei 2007
    25.089
    3.873
    113
    Ik vond het ook een heel leuke serie, tot alles zich constant ging herhalen, waardoor het erg voorspelbaar werd en er zo'n beetje niemand meer overbleef van de originele cast. Heb het wel heel lang gevolgd.

9. djellybelly

djellybelly Niet meer actief

als het goed is bestaat hier al een topic over in het nieuws en tv gedeelte

10. luuus

luuus Niet meer actief

hier nog een fan...

ben nu de serie greys anatomy opnieuw aan het kijken en daarna weer mcleod's daughters... echt de mooiste serie ooit gezien.. al vond ik wel het laatste seizoen een beetje minder ze zijn op tijd gestopt zeg maar:D

11. jewe

jewe VIP lid

16 feb 2009
    9.544
    0
    0
    verkoopster baby artikelen
    noord brabant
    Hier staat ook de hele DVD serie in de kast. Vond het een geweldige serie. Tijdens de laatste weken van mijn zwangerschap heb ik de hele serie nog een keer gekeken en het blijft leuk en je blijft janken bij de zielige stukjes.
    Vond het idd ook wel heel jammer dat op het laatst er weinig meer over was van de originele cast. En de allerlaatste aflevering vond ik een beetje tegenvallen. Had echt verwacht dat ze er met een knal uit zouden gaan. (Had stiekem gehoopt dat Tess en NIck nog even zouden terug komen)

12. Gummiebeertje

Gummiebeertje Bekend lid

24 mei 2010
    956
    0
    0
    huismama
    Joh, wist ik niet dat er al een topic over was?

Ja, alex dood, claire dood, heeel erg zielug :(
    En het einde, ik had ook stiekum gehoopt dat Nick en Tess terug zouden komen hoor....en vind het nog steeds niet leuk dat Riley niet gevonden is :D

Ik vond de naam Jodie/Jody wel heel erg leuk voor mijn dochtertje, maar aangezien mijn ouders de serie ook volgen, wilde ik dat nu juist niet hihi.
    Denk ook niet dat er een volgende komt, maar als die er komt zal hij/zij miss wel vernoemd worden naar iemand in de serie ja :D

Wij zijn gisteren net weer overnieuw begonnen met de serie....zucht haha.

Ben het met je eens dat er wel erg veel uitgingen....vond ik erg jammer en ze zijn net optijd gestopt idd. Maar het is en blijft een gave serie, en ik zou zo alles achterlaten op zo een leven te gaan leiden daar, maar ja...in de tv wereld kan alles he :D Dromen moet je hebben toch ;)

13. luuus

luuus Niet meer actief

ik ga met je mee linnypin....:p:D:D zo'n leventje zou ik ook echt wel willen...:D:D

14. Gummiebeertje

Gummiebeertje Bekend lid

24 mei 2010
    956
    0
    0
    huismama
    Owwww geweldig toch? :D :D :D

Serieus waar, we denken erover dat als het allemaal een beetje meezit over een poosje een leuk huisje/boerderijtje te kopen in Duitsland...We wonen nu zo'n half uurtje van Duitsland af :D .
    Dan met wat grond eromheen, en dan 3 paardjes...1 voor mijn man, 1 voor onze dochter en 1 voor mij :D
    Zou toch echt vet zijn hoor...
    En je bent van harte welkom :D misschien kunnen we buurtjes worden :D

15. mommy1983

mommy1983 VIP lid

30 mrt 2009
    12.507
    5
    38
    I love MCD. Ik heb heel de serie gezien en wat heb ik veel gelachen en gejankt. Jody was echt me favoriet. En kate die 2 bij elkaar heerlijk gewoon haha.

Ik denk dat ik het maar weer eens ga kijken

16. Gummiebeertje

Gummiebeertje Bekend lid

24 mei 2010
    956
    0
    0
    huismama
    Owww ja heerlijk stel he :D en altijd zo lekker direct ook na elkaar toe :p

Ik vind Stevie wel een hele leuke..die behoort wel tot 1 van mijn favorieten :D

17. Sjoelke

Sjoelke Bekend lid

3 jun 2010
    905
    0
    0
    Verstandelijk gehandicapten sector
    Noord-brabant
    He dames,

Geweldige serie!
    Ik zit nette denken waar kan ik mezelf toch eens mee verwennen, omdat ik nu 4 dagen niet gerookt heb?

En door jullie ben ik eruit,
    Ik ga serie 6 bestellen. 1 t/m 5 heb ik al, dus dat is wel verwennerij.

Ga ik nu meteen doen.

Liefs Sjoelke

18. shenoby

shenoby Niet meer actief

@ sjoelke
    na 4 dagen niet roken heb je wel wat verdient vind ik hoor :)

19. Gummiebeertje

Gummiebeertje Bekend lid

24 mei 2010
    956
    0
    0
    huismama
    Ze zijn bij freerecordshop het goedkoopste geloof ik :D

19,95 euro per deel... ;) Ennuh...toppie dat je al 4 dagen niet hebt gerookt :D

Deel Deze Pagina