Vanaf wanneer werd bij jullie babys de reflux minder?

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Suzzert, 2 jan 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Suzzert

Suzzert Fanatiek lid

12 mei 2012
    3.340
    4
    38
    Rotterdam
    Hallo,

k was eigenlijk wel nieuwsgierig wanneer bij andere babys met reflux het over was? Het is hier nu al minder, maar op sommige dagen komen er nog hele fruithapjes terug.

Nu heeft ze er haast geen last van, maar om eerlijk te zijn blijf ik het gewoon een rot iets vinden.

2. Meijke

Meijke Niet meer actief

Rond een maand of 9. Met 8 maanden spuugde ze onverdunde dranken (kv en thee) nog gelijk weer uit.

3. samantha1

samantha1 Fanatiek lid

30 nov 2010
    2.688
    6
    38
    Hier ook rond een maand of 9 à 10.. Nu spuugt ze heel af en toe nog.. En met roosvicee of thee komt t nog wel eens naar boven.. Maar heeft ze er geen last meer van..

4. Suzzert

Suzzert Fanatiek lid

12 mei 2012
    3.340
    4
    38
    Rotterdam
    dus ik moet nog eigenlijk even geduld hebben, want dan zijn we er bijna! ;)

Spugen jullie kindjes of spuugde ze ook meer als ze moe waren?

5. maja246

maja246 Fanatiek lid

7 okt 2009
    1.468
    30
    48
    Met 1 jaar was het echt over, eigenlijk vanaf het moment dat ze volledig "rechtop" waren. Niet zo vreemd eigenlijk. Ik heb geen verschil gemerkt met vermoeidheid.

6. Mopje

Mopje Fanatiek lid

18 apr 2011
    2.753
    1
    0
    Friesland
    Maand of 9? Maar nu af en toe nog steeds een half uurtje na een fles. Hij heeft er gelukkig geen last van (vind het vooral heel interessant...)

7. G89

G89 VIP lid

18 sep 2008
    10.058
    1.291
    113
    Nederland
    Met 8/9 maanden begon het al minder te worden. En gebruikten we al minder nutriton. Nu een enkele keer heeft hij er nog wel eens last van, maar dat komt denk ik dat hij net gegeten heeft en niet lang daarna als een dolle door de woonkamer raced!

8. SportySteenbok

SportySteenbok Bekend lid

14 mrt 2012
    915
    1
    16
    Utrecht (provincie)
    Het nog enigszins positieve aan reflux, dat je weet dat het (in principe) een keer overgaat.

9. raspberry

raspberry Niet meer actief

Nou.... niet helemaal. De meeste kinderen groeien er overheen. Er is een klein percentage kids waarbij het maagklepje niet goed dichtgroeit en die er dus niet overheen groeien.

10. SportySteenbok

SportySteenbok Bekend lid

14 mrt 2012
    915
    1
    16
    Utrecht (provincie)
    weet ik, dat bedoelde ik met 'in principe'. er zijn op dit soort dingen helaas altijd uitzonderingen...

11. Puck1

Puck1 Bekend lid

3 feb 2009
    979
    9
    18
    Volgens onze KA kan het wel even duren, onze dochter is nu 1 jaar en heeft nog steeds last en medicatie.

12. Elines

Elines Fanatiek lid

23 mei 2010
    1.252
    1
    36
    Holland
    Met 9 maanden zijn we gaan afbouwen met de medicatie, daar geloof ik een kleine maand over gedaan en met succes. Dus 9-10 maanden.

Deel Deze Pagina