Hallo meiden, Ik zit met iets en kan er met niemand over praten. Omdat ik bang ben dat iemand van mijn vrienden of familie het zou lezen heb ik een vals profiel aangemaakt. Het probleem is: Ik ben verliefd, op iemand die ik totaal niet ken, die 20 jaar ouder is dan mij, getrouwd is en 3 kindjes heeft. Ikzelf heb een zoontje van 15maand, en een vriend waar ik onlangs een huis mee gekocht heb. We zijn bezig voor een tweede kindje waar ik hormonen moet voor nemen, en het lijkt hem niet te intereseren. We hebben voor het minste ruzie omdat hij veel drinkt en ik niet veel kan verdragen dan. We zien elkaar bijna nooit, alleen in het weekend omdat we in verschillende ploegen werken. Ik hou van hem, heel veel en voel me zo schuldig tegenover hem. Ik zou mezelf aan de muur kunnen hangen maar ik kan het niet helpen. Ik heb gevoelens voor een andere man. Hij werkt ook bij mij (andere afdeling) en deze week is hij mijn chauffeur omdat mijn andere collega waar ik altijd mee mee ben ziek is. Ik heb het zo moeilijk als ik bij hem ben. Morgen is de laatste dag dat ik hem zal zien omdat hij 2weken om de 4 weken in mijn ploeg werkt. langs de ene kant ben ik blij, langs de andere kant heb ik zo een pijn in mijn hart dat ik zou kunnen beginnen huilen. Ik hoop dat mijn gevoelens snel zullen weggaan maar ik vrees ervoor. Ik ben blij dat ik het eens heb kunnen vertellen. het doet deugd
sorrie meid maar zouje dan wel voor een 2de willen door gaan.... zou eerst een gesprek met je man hebben en het uitstellen de 2de om duidelijkheid voor jezelf en je man en je kindje te krijgen vermoed deze man is spe helemaal niks?dat je verliefd op hem bent? hopelijk komje eruit want anders maak je mischien meer kapot dan je lief is al je gewoon doorgaat zoals je nu doet succes met alles
Ah meid! Wat goed dat je erover praat! Het kan iedereen overkomen. Het is maar wat je ermee doet. Voel je nog genoeg voor je eigen man? ik lees dat hij aan de drank is? ook geen pretje. Het lijkt even groen aan de andere kant. Hij is ook getrouwd en heeft drie kindjes. het is echt niet verstandig om in een huwelijk te gaan staan. maar ik begrijp je heel erg goed! echt meid, het is heel wat. dat verlangen wat je dan hebt. Weet je of hij jou ook leuk vind? of ziet staan? dat is me niet duidelijk geworden in het verhaal. Groetjes, Joelle.
Oh ja, en ik zou ook een tweede kindje even uitstellen. Denk na over je gevoel. zet de voor en nadelen op een rijtje en doe wat aan het 'probleem' van je man. Als iets niet lekker loopt en of gaat krijg je snel gevoelens voor een andere man. Succes.
Wat een lastige situatie. Ik denk echt dat je eerst de problemen thuis op moet lossen, voordat je over de schutting gaat kijken. Jij weet zelf waarschijnlijk ook wel, dat verliefdheid iets tijdelijks is. Thuis zit het nu niet mee, dus zie je in andere mannen al snel de dingen die je nu in je eigen man mist. Nu kijk je met een roze bril naar die ander, dus zie je alleen zijn goede eigenschappen. Probeer jezelf voor te houden dat hij ook gewoon een mens is waar ongetwijfeld ook wat op aan te merken is. Alleen zie jij dat nu niet. Sterkte!
Jeetje wat vervelend. Maar dit kan echt iedereen overkomen. (mij is het overkomen iig) Kun je het er niet met je man over hebben? Zeggen dat je gevoelens voor iemand anders hebt maar hier dus niks mee gaat doen omdat je veel van je man houdt maar op dit moment niet zo gelukkig bent. Ik zou idd je 2e kindje wel nog even op pauze zetten. Eerst aan je relatie werken en dan kun je altijd nog zien.
Ik heb besloten even een pauze in te lasten , dus heb ik de hormonen even aan de kant geschoven. Ik kan het niet zeggen aan mijn vriend dat ik verliefd ben op een ander , ik durf het niet, wil hem echt geen pijn doen. Ik hou zielsveel van hem. Nu hij terug zoveel last heeft van zijn rug heb ik er zoon medelijden mee en doe ik er alles voor. Ik wil mijn leven met hem delen. En hij ook met mij, daar ben ik zeker van.We hebben gisteren eens goed gepraat over zijn alcoholprobleem en heeft me belooft dat hij zal minderen. Ik ben allesinds benieuwd. Maar ik ben verliefd op iemand anders, nog altijd. Toen ik gistermiddag uit zijn auto stapte had ik het zo moeilijk. Ik wilde gewoon blijven zitten en hem alles vertellen maar ik durfde niet. Hij zei me dat hij misschien 3 dagen de namiddagploeg moet werken deze week (dezelfde ploeg als mij) en ben zo blij. En hij heeft gisteren een paar keer mooi gekeken ook naar mij, allesinds dat wil ik geloven. Maar hij is getrouwd, is bijna 20 jaar ouder dan ik en heeft drie kinderen in godsnaam! Dat kan en wil ik niet, een relatie kapotmaken. Maar ik zou voor 1 dag, 1 dagje maar, in haar plaats willen zijn. Ik heb het er zo moeilijk mee. Waar ben ik toch mee bezig?
Vooral niet schuldig voelen hoor , je bent verliefd op iemand anders maar je hebt zelf nog altijd in de hand wat je ermee doet , en tot nu toe gedraag je je prima toch ? Dus vooral niet schuldig voelen , je kan nu eenmaal je gevoel niet veranderen .. Maar zoals meer meiden hier al zeggen zou ik wel even wachten met een 2de kindje totdat je zeker weet dat dit wel is wat je wil in je leven .. en of je man zich aan zijn woord houd wat drinken betreft , natuurlijk .
Hoe dan ook.... je doet niets fout. het kan iedereen overkomen. Geen schuldgevoelens hebben. Ik heb het wel aan mijn man verteld. Die was er niet verbaasd over hoor. Die had het al wel in de gaten. Nam afstand met alles. Toen was mijn oudste net een jaar oud. Praten helpt echt. Maar ik snap je keus hoor. Het is ook niet echt een geweldige omgeving waar je nu in zit. Alcohol.. pftt... maar goed, je man wil er iets aan gaan doen.
Ik doe niks fout, dat weet ik. Ik ga hem heus niet zitten stalken. Zo ben ik niet. Ik kan en wil zijn huwelijk niet kapotmaken.Ik ken zijn vrouw niet, maar heb ze al op foto's gezien en ze lijkt me een toffe meid. Maar ik ben verschrikkelijk jaloers. Ik denk moest mijn vriend het te weten komen dat hij me op straat zet. Daarom zwijg ik liever.
Verliefdheid overkomt je, daar kun je niks aan doen. Waar je wel zelf wat aan kunt doen is wat je ermee doet. Ik ben heel lang geleden verliefd geworden op een ander en ben daarmee verder gegaan, Einde huwelijk dus. Maar onze relatie was al niet meer lekker, hij was zoveel weg dat ik toch een soort van alleen was. Die relatie heb ik ook beëindigd want die verliefdheid was zo over. Nu heb ik 14 jaar een happy relatie en ook in deze relatie merkte ik dat ik verliefd aan t worden was op iemand anders. Aangezien ik wel voor deze relatie wilde vechten, ook al liep die op dat moment niet helemaal lekker, ben ik die man gaan ontwijken en de verliefdheid verdween. Ben blij dat ik er niks mee gedaan heb want ik ben gek op mn vriend en omgekeerd. Wil je met je partner verder gaan, doe dan niks met deze verliefdheid.
Ik denk moest hij 10 jaar jonger geweest zijn zou ik missschien een beetje toenadering gezocht hebben. Ik en mijn vriend schelen 9jaar, daar maak ik me niet druk over. Maar ik weet bijna zeker dat hij niks voor me voelt. Daarom dat ik niks ga doen. Ik wil niks forceren, en wie weet gaat het over. Ik begrijp zelf niet hoe ik verliefd kan worden op iemand die bijna 20 jaar ouder is dan mij. Maar hij heeft een charme .. en tattoos, daar ben ik gek op. En hij doet me lachen. Of misschien heb ik een beetje liefde en aandacht nodig.
hou je wel in je achterhoofd dat hij getrouwd is en 3 kindjes heeft? omdat je zeker weet dat hij niks voor je voelt zoek je geen toenadering? dus het feit dat hij een vrouw heeft en 3 kindjes maakt je niet zoveel uit? meid, praat met je man, wat hij doet kan ook niet, teveel drinken en weinig interesse tonen, het is niet zo gek dat je dan emotioneel wat afstand hebt van je man en makkelijker valt voor iemand die je wel ziet staan maar please, doe er niks mee! maak geen gezin kapot.
Ik denk dat je hier zelf al aangeeft wat er aan de hand is en wat je nodig hebt. Op dit moment zie je je vriend weinig en intresseert het hem weinig tot niks dat je hormonen moet slikken voor een volgende zwangerschap. Ik kan me sowieso indenken dat dit een hele emotionele rollercoaster voor jullie allebei moet zijn. Misschien is jouw vriend zo afstandelijk omdat hij er moeite mee heeft? Heb je hier al eens goed met hem over gepraat? Wat het allemaal met hem doet? Mocht dit niet het geval zijn, kon er nog wel eens heel wat aan het daglicht komen. Verliefdheid kun je niks aan doen. Zoals andere dames ook al hebben gezegt; het overkomt je. Probeer alles eens goed over te denken en voor jezelf op een rijtje te zetten. En wees héél eerlijk naar jezelf. Observeer alles zo zwart/wit mogelijk, want alles word nu verblind door die gigantische roze bril Echt meid, voel je niet schuldig!
@shaylen: als je mijn vorige berichten leest heb ik gezegd dat ik geen huwelijk kapot wil maken. en dat ga ik ook niet doen. maar moest ik weten dat hij iets voelt voor mij zou ik er mee praten , maar dat ga ik niet doen. Omdat ik weet dat hij niks voelt voor mij. daarom laat ik hem gerust. Ik wil nu niet dat iedereen begint te denken dat ik zijn huwelijk wil kapotmaken. Dat wil ik absoluut niet doen.