Ervaringen met portable dvdspelers gezocht

Discussion in 'De lounge' started by MvLiam, Oct 26, 2010.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. MvLiam

MvLiam Fanatiek lid

Apr 10, 2009
    2,053
    0
    0
    Nog druk aan de studie
    Assen
    Wij hebben momenteel "oude" portable dvd-speler voor in de auto en we willen een nieuwe kopen. Hij valt namelijk steeds uit en heeft niet echt een mooi beeld.
    De dvd-speler is vooral voor mijn zoontje, zodat hij een leuke film kan kijken tijdens de lange ritten die we geregeld maken.

Waar moet ik een beetje op letten bij de aanschaf en zijn er hier misschien mensen met goede/slechte ervaringen?

2. pcootje

pcootje VIP lid

Jun 17, 2009
    5,888
    0
    0
    In ons hutje.
    Wij hebben van philips met 2 schermen, bevalt prima. Geen storingen tijdens het rijden.

3. Caithlin79

Caithlin79 VIP lid

May 21, 2006
    6,208
    3
    38
    Ik moet even kijken welke we hebben, weet zo niet welk merk.
    Wel dat het de duurdere van de Halfords was, 139 euro ofzo? Zal zo ff op de site kijken.

Erg fijn! Goed beeld, stoort niet, de film blijft ook in het geheugen als de auto uit is. Kortom, helemaal naar wens.

Edit: Deze Halfords.nl. Net zo makkelijk - hebben we.
    Helemaal compleet op de headset na, die hebben we 10 euro ergens anders gekocht.

Nogmaals edit :D Zie dat je 1 kindje hebt, dan is deze waarschijnlijk niet zo interessant, is met 2 beeldschermen.

4. Liesje76

Liesje76 VIP lid

Nov 16, 2006
    24,463
    0
    0
    Twente
    wij hebben ook de Philips met 2 schermen, de 7042/12
    hij heeft superbeeld en geluid, alleen het bevestigingssysteem vonden wij helemaal bagger. Dus mannetje heeft zelf wat gemaakt.

5. pcootje

pcootje VIP lid

Jun 17, 2009
    5,888
    0
    0
    In ons hutje.
    Die van ons heeft wel 2 schermen, achterin hangt het scherm zonder toetsen en voorin ligt het scherm van waaruit we het besturen...Hier hebben we met opzet voor gekozen omdat we hiervoor een prut dingen hadden waar dochter steeds met de knopjes zat te spelen, wij wisten toen ook niet of er ooit een 2de zou komen .......als bij ons straks nummer 2 zover is dan kan de oudste wel het scherm met de bedieningstoetsen, haar kunnen we dan wel uitleggen dat ze dr af moet blijven.

6. MvLiam

MvLiam Fanatiek lid

Apr 10, 2009
    2,053
    0
    0
    Nog druk aan de studie
    Assen
    He bedankt voor de reacties!

Nou twee schermen is eigenlijk wel handig bedenken we ons net, we willen namelijk over 1,5 tot 2 jaar wel voor een tweede kindje gaan. En daarnaast zou ik of mijn vriend (ligt eraan wie rijdt) natuurlijk ook lekker dvd kunnen kijken tijdens de rit.

Pcootje: Er zijn dus verschillende bedien systemen? Wij hebben nu namelijk knopjes op het scherm en ons zoontje zit hier inderdaad altijd aan. Er zijn dus ook schermen zonder knoppen die je dan voorin kunt bedienen?

7. pcootje

pcootje VIP lid

Jun 17, 2009
    5,888
    0
    0
    In ons hutje.
    Ja, die van ons heeft op 1 scherm geen knoppen...behalve de volume maar die zit aan de zijkant

8. sidmick

sidmick VIP lid

Jun 23, 2008
    17,812
    4,193
    113
    hier ook een philips, erg tevreden over

9. Caithlin79

Caithlin79 VIP lid

May 21, 2006
    6,208
    3
    38
    Volgens mij geldt dit standaard voor de 2 schermen. Op 1 zit de bediening, op de andere niet, bij ons net zo.

Share This Page