Hoeveel geef je uit incl eventueel sigaretten en alcohol aan de boodschappen per week? Minder dan 50 50 tot 75 75 tot 100 100 tot 125 125 tot 150 150 tot 175 Meer dan 175
vind je? vind t nog wel meevallen eigenlijk... ga eerder veel meer uit... sta op ransoen voor mijn idee
Ongeveer 75 euro voor 2 volwassenen, 1 baby en 2 konijnen. Wil terug naar 50 euro als dat gaat lukken...
Meestal 60 maar dat is excl bier en sigaretten, want die haalt mijn man zelf. Een krat leeft hier denk drie weken en ik schat drie pakjes sigaretten per twee weken. In weken dat ik veel nodig heb, dat is eens per 2 maanden ofzo kom ik 85 uit.
100 euro incl luiers, shampoo etc en hier zit dus ook babyvoeding in a 30 euro pw ongeveer (hypoallergeen). Roken of drinken doen we niet. edit, 2 volwassenen, baby, peuter en kleuter
Hier rond de 150 euro per week (mijn vriend rookt een pakje sigaretten per dag, dus dat tikt al lekker aan natuurlijk, gelukkig rook ik zelf niet).
Ja ik vind het best veel zeker als ik het dan vergelijk met onze situatie, wij zijn met ze viertjes incl luiers en shampoo enzo tussen de 50 - 80 per week kwijt, en als ik aan die 80 euro kom dan eten we luxe hoor ...
zo dat doe je dan knap! wat eet je dan als luxe als ik vragen mag? moet wel eerlijk zeggen dat ik ook vaak hier en daar ffe wat pin... bij de blokker bv een tafelkleed laatst nog... en dan bij ikea weer wat gezien... dus het gaat eigenlijk niet alleen op aan eten en drinken en evt. rokerij en alcohol....
Hier ook ongeveer 200 euro per week (2 volwassenen, 1 kind en 1 poes) dit is voornamelijk nog ex shampoo enzo want haal ik altijd apart...
jemig! wat een lage bedragen, hoe doen jullie dat?? Wij zijn met 2 volwassenen, 2 kind en 5 huisdieren wij geven 170 euro uit, maar dat is inclusief benzine en sigaretten.
tussen de 50 en 75 euro. Incl drogisterij art./luiers/doekjes. we roken niet, drinken amper, drinken geen frisdrank met koolzuur (gewoon niet lekker). benzine, cadeaus, kleding e.d. vallen hier buiten. benzine/gas is hier minimaal 200 a 300 euro per maand.