Wie weet een webwinkel/winkel waar ze stof verkopen... nou is dat niet zo moeilijk maar heb een aantal staaltjes nodig, wil proberen zelf het wieglakentje te gaan maken zoals die was toen ik erin heb gelegen, maar dan heb ik maar ongeveer 30 bij 30 nodig van stof en alles gaat per meter vind dat nou een beetje zonde eigenlijk. Liefs
Toch naar een echte stoffenwinkel, daar kun je vaak stof per 10cm kopen (is dan wel 140 cm of 150 cm breed). En anders op zoek naar sites waar ze patchwork/scrap stukjes verkopen (doet oa Van Marieke, maar die stukjes zijn maar 11 x 13 cm oid)...maar daar bestaan er niet veel van. Of in ieder geval: ik heb ze nog niet kunnen vinden.
Volgens mij kun je bij de lapjesschuur per 10 cm bestellen! Dan krijg je wel de volledige stofbreedte maar tien cm hoog, dus echt een reepje. De Lapjesschuur, stoffen winkel, Dirksland - Home
Helemaal super ik was al aant kijken bij de stoffenkraam.nl en op markten maar veel doen niet aan dit soort dingen. Heb niet echt een stofenmarkt in de buurt
Inderdaad zoeken naar een fat quarter! Die worden heel veel gebruikt door quilters en heb je echt in alle soorten en maten! Idd een lapje van ongeveer 50x50... de gelrebloem heeft ze, zijn wel vaak beetje ouderwetse stoffen (www.gelrebloem.nl) maar kan voor een wiegje juist heel mooi zijn lijkt me... de handwerksite heeft ze bijvoorbeeld ook, ik vind zelf de stoffen van Tilda heel erg leuk (www.dehandwerksite.nl) weet niet of je wel een pipoos in de buurt hebt? Daar hebben ze ook Tilda stoffen....
Ik heb op hyves ook een meid die lappen stof verkoopt tegen een goedkope prijs en in setjes van 5 lapjes. Ze zijn ook in hele leuke kleurtjes en printjes... als je wilt weten stuur ff pbtje dan stuur ik je wel de link dan kun je haar toevoegen als je ook hyves hebt. Gr