In de "Handig" van de Appie zit achterin een kortingsbon voor de instopcape van "het beste idee van Nederland". Nou heb ik het programma niet gezien, en heb ik geen idee of het ook echt wat is, maar voor 7,49 kan je je er geen buil aan vallen denk ik Heeft iemand van jullie ervaring met de cape, anders hebben we misschien de budgettip van de dag De actie is geldig van 5 maart t/m 1 april 2012, op vertoon van de kortingsbon en je bonuskaart. Je mag er 2 per kortingsbon halen.
Klinkt interessant, maar ik heb ook geen idee wat ik me erbij voor moet stellen... Is ie voor op de fiets? Om in te bakeren?
Hij is volgens mij van fleece. Ik kan er op internet ook niks over vinden, dus ik heb maar even een fotootje gemaakt van de bon voor het idee. Lijkt me niet voor op de fiets, maar meer voor in de maxi cosi...maar ik heb hem dus nog niet gezien.
Oh, dat is dat ding dat je zo over je kind heen kon doen terwijl het in de maxicosi zat en in de auto en de winkels er zo vanaf kon halen. Zag er best handig uit!
Ja precies in plaats van je kind een jasje aan te doen en hem/haar in de MC te proppen en als je dan in een winkel was je dat diong zo af kunt doen zonder weer gordels enz enz los te halen?? xx
Oh die heb ik voor DL gekregen van mn schoonmoeder. Is best handig, was het niet dat hij rood is en ik rood niet mooi vind. Maar je kan een kleintje inderdaad wel lekker inpakken zonder steeds een jasje aan te hoeven doen. En hij vouwt ook lekker klein op.
in de wathandig? Ziet er leuk uit en een klein prijsje. Zal straks eens even snel naar de appie om te kijken of dat blad er nog ligt en of een van mijn collega's een bonuskaart bij zicht heeft
Heb net eentje opgehaald, komt vast wel van pas straks De kortingscoupon stond in het blad wathandig van allerhande (om 't simpel te houden haha)