Mijn lieve vriendinnetje theebeeb heeft haar grootste nachtmerrie gisteren mee gemaakt. Haar man is samen met hun zoontje van 2,5 maand van de trap afgevallen. Het arme jongetje ligt nu met een flinke schedelfractuur in het ziekenhuis. Ik kan op het moment niets anders dan huilen, vind het zo erg voor haar en haar vriend! Hoe vreselijk is dit om als ouder mee te maken. Ik open deze topic voor theebeeb zodat iedereen haar veel sterkte en liefde kan toewensen in deze moeilijke tijd. Hoop zo dat de kleine man hier goed uit komt!
Vreselijk zeg! Heel veel sterkte, zowel voor het zoontje, zijn ouders, maar ook voor jou TS. Houd je ons op de hoogte?
Oh nee wat vreselijk!! Heel veel sterkte voor Theebeeb en haar man. Ik hoop dat de kleine er goed uit komt
Ow nee! Een dat is ech een nachtmerrie wat iedereen kan overkomen. Heel veel sterkte en hopelijk komt alles goed.
2,5maand! Het arme kereltje...tranen in mijn ogen. Ik hoop zo dat het allemaal goed komt. Pffffff je leven kan in enkele seconden op zijn kop staan.
Oh jeetje! Sterkte! Echt erg he Mijn dochter is met 1 jaar zelf gevallen van 15 treden trap op beton vloer. Had blauwe plek op hoofd en huilde. Met ambulance gingen zh etc maar was alles goed.