Wie heeft er eentje (graag merk vernoemen) en hoe deze bevalt. Ik zit te denken aan een Dirt Devil maar heb totaal geen ervaring met deze stofzuigers. Is het leegmaken van de bak lastig of valt het wel mee? Ik hoor graag van jullie.
wij hebben al een jaar of 8 een Dyson. Het was even een dure investering, maar dit is het zeker waard. Hier is het legen van de bak zeer simpel en een hele krachtige zuigkracht! Het enige minpunt is misschien het geluid dat hij maakt, het is best hard, maarja je wilt goede zuigkracht he... We hebben sinds 2 jaar zelfs de kruimeldief van Dyson....
Die hebbe wij op heb werk gekocht om de bioscoop ruimte mee schoon te maken... Ik vond het een prima ding en makkelijk te legen en stof vrij te maken... Maar na een Paar weken hadden ze het al voor elkaar om hem kapot te krijgen.. De zuigkracht was veel minder en bleef ook minder
http://www.zwangerschapspagina.nl/attachment.php?attachmentid=185750&stc=1&d=1317042826 Wij hebben deze, maar ik kan er niet mee over weg, vind het geen fijne stofzuiger. Vriendlief daar in tegen vind het een erg fijne stofzuiger, dus die stofzuigt meestal hier Voordeel is inderdaad wel dat je niet steeds stofzakken hoeft te kopen. En het leegmaken van deze stofzuiger gaat ook heel makkelijk.
thanx alvast....zat ook naar een Dyson te kijken maar dat is wel een investering....misschien iets voor als de 13e maand is er... vooral met 2 honden lijkt hij mij erg fijn...
Ik heb een Dyson, superding. Nadeel is het lawaai maar goed, je kunt niet alles hebben Heb er ook de kruimeldief van, het is even een uitgave maar dan heb je ook wat haha. Zou nooit meer anders willen, hiervoor altijd een Miele gehad waar ik heel tevreden over was, maar een Dyson is echt gewoon veel krachtiger.
Hier hebben sinds een half jaar de Dirt Devil! Hij bevalt prima hij zuigt goed, alleen is het snoer kort! Ik haal niet heel de kamer moet altijd halverwege hem even aan de andere kant in het stopcontact doen. Maar dat vind ik zelf niet erg!! Je kan hem goed schoonmaken, vind het alleen een beetje goor. Je moet goed lezen hoe je hem uit elkaar kan halen dan gaat het echt reuze handig. Je moet hem eigenlijk wel vaak legen, hoe beter je hem schoon houd hoe beter hij zuigt!!
ik heb nu al jaren een dyson en vind hem geweldig heb een klein model voor boven en een groot model voor benenden hij is super werkt perfect je hebt ze ook vaak in de reclame nu goed de blaadjes in de gaten houden soms scheelt je dat onwijs veel geld
ik had een stofzakloze, maar heb hem weggedaan. Vond het erg vies om hem steeds te legen en er bleven haren en stof achter, bah. En het maakte veel geluid wanneer ik bijv. een klein kattengritje opzoog. En durfde er geen spin mee op te zuigen want ik moest dat ding ook weer legen. Nee, hier weer een stofzuiger MET stofzak. Veel beter in alle opzichten.
hier ook een dirt devil!! ik vind het super, we maken na iedere beurt de filter schoon zodat ie weer goed zuigt! we hebben hem nu al 3 jaar en doet het nog super!
Hier ook een Dyson en kruimeldief van Dyson en wil niks anders meer! Een nadeel aan de kruimeldief vind ik dat hij maar max 6 minuten zuigt en dan de accu leeg is en lang moet bijladen, maar hij zuigt net zo krachtig als de gewone Dyson stofzuiger zeg maar
Ohja, bij onze Dyson is de filter na 4 jaar nog niet vies terwijl we elke dag stofzuigen En 1 nadeel: de slang die je kan uitschuiven is zo kort dat als je boven de 1.90 bent je zo krom als een hout moet stofzuigen. Mijn man vind het echt een rotding en staat altijd superkrom met de dyson, bij andere stofzuigers geen probleem mee
ik vind het enorm lawaai als je een kraaltje opzuigt dan maakt dat een herrie...... wij hebben een philips.... verder is het wel makkelijk
hier ook een dyson. Top ding, ik eil nooit meer anders. De dirt devil krijgt trouwens niet zulke goede commentaren op internet. blijkbaar na een poos verliest hij aan zuigkracht.
Wij hebben de Philips FC9226/01. Ideaal ! Nooit meer stinkende stofzuigzakken, nooit meer door je voorraad heen als je de zak moet verwisselen. Wij hebben deze vooral genomen ivm de kattenharen van onze 2 langharige schatjes. Nu bijna 5 jaar in gebruik, wil nooit meer een stofzuiger met zak.
Raar! Mijn man is ook zo lang maar staat echt zo krom als een hout We hebben 2 dysons thuis ( een animal pro en een gewone) en bij beide is het zo, en ook bij de Dyson van mijn ouders. Zelfs mijn vader van 1.80 klaagt erover dat je het aan je rug krijgt van de dyson
Hier ook een dyson, hypoallergeen. Super ding, zou nooit geen andere meer willen. M'n moeder heeft eerst 8 jaar een dyson gehad en toen was het wieltje kapot, gemailt en onderdeel koste 25,- incl verzendkosten Toch maar een nieuwe gepak met kruimeldief en toen wij er 1 moesten kopen wilde ik dus persee een dyson!