Wij hadden ook een bestron, wat een K-ding... Enorme herrie, kort snoer en elke keer dat filter uitpluizen want anders ging de zuigkracht achteruit. Sowieso vind ik dat de zuigkracht snel achteruit gaat (ook met een dyson). Ik vind het wel fijn, die zakken, deze zuigt 10x beter (philips met zak dus) en maakt veel minder herrie, +10 meter snoer ipv 4 scheelt ook een heleboel.
Ik heb deze sinds een paar maanden bol.com | LG Stofzuiger VK7920NHAQI, LG | Elektronica Echt superrelaxed ding, zuigkracht is top
ik heb een philips(geen flauw idee hoe verder) heel veel watt stofzuiger zonder zakken. Kosten toen 220,00 Nooit meer een zakloze stofzuiger. Het is een regelrechte ramp om die filter stofvrij te krijgen.
je kan voor de dyson ook nog een verleng stukje halen voor lange mensen of je goed laten informeren je hebt verschillende soorten van dyson
Ik merk niet zoveel, die van ons is net kapot gegaan. Nu stond er boven nog 1 met zak, en die gebruik ik nu. Als het maar zuigt dan ben ik tevreden
bedankt voor alle reacties...ga denk ik toch sparen voor een Dyson...vooral met die 2 honden zal het een uitkomst zijn