Helemaal mee eens!!! Kost wel wat maar je hebt wel echt de ideale stofzuiger. Ik heb hem nu bijna 5 jr en hij zuigt nog als vanouds!
Ik werk in mijn werk heel wat met stofzuigers (kraamverzorgster) maar waar ik vooral op zou letten is op de lengte van het snoer. Sommige hebben hele korte snoeren. Of zijn zo licht dat ze als je de bocht omgaat hij onderste boven licht. Zelf heb ik een Miele. Ik ben helemaal niet zo van Miele. Maar een andere stofzuiger zou ik niet meer willen.
Nou die nieuwe stofzuigers zijn altijd wel goed als we over een merk praten (miele, phillips, henry/henriette, dyson) Ik heb nu een phillips, ideaal! hiervoor 2 flitmerken gehad, 1 dirt devil (lidl) en nog zon ramp. na 2 keer zogen ze voor geen meter meer dus goedkoop duurkoop! Koop dus geen onbekend flut merk! Ook vind ik de stofzuiger met zak altijd nog fijner i.p.v die zonder zak.
Nou mijn man heeft gisteren een stofzuiger bij de bcc gehaald. Niet echt een super dure maar hij zuigt wel fijn. Het is weer een merkloze. Dus als deze weer binnen een half jaar kapot is hoop ik iets meer geld eraan uit te mogen geven.