Ik heb hier regelmatig besteld. Nu heb ik vorige maand playmobil gekocht en kreeg ik een week geleden een mail van ze dat het pakketje in Nederland gearriveerd is. Heb nog niks ontvangen. Als ik m'n track and trace nummer invoer krijg ik een melding dat het pakketje verwerkt is. Wanneer kan ik het verwachten? Had gehoopt het met Sinterklaas te kunnen geven, maar vrees dat dat niet meer gaat lukken. Had het begin november gekocht, maar het werd pas een paar weken later verzonden. We vieren morgenmiddag Sinterklaas, dus dat wordt vanmiddag nog een cadeautje kopen...
Is niet te zeggen. Die track en trace klopt ook niet altijd. Het mag er 12 weken over doen dus vorige maand besteld is sowieso heel krap. Misschien met kerst geven dan
Dat is heel lastig te zeggen. Laatste keer stond er al 3 weken dat het in Nederland was voordat we het eindelijk ontvinen.
Ik ben gewoon verwend denk ik, heb al veel via Ali gekocht en altijd binnen 2/3 weken binnen.. Ik wacht het gewoon af.
Tja... het kan binnen een week al binnen zijn en kan idd maanden duren. We hebben hier alles al meegemaakt. Ze proberen uiteraard zsm maar hebben ooo al genoeg producten gratis omdat er of niet op tijd geleverd werd of nier juist geleverd werd. Zelf een koptelefoon die we gewoon niet meer verwachtte dat ie nog zou komen maar ook die was na een half jaar als of binnen
Ja meer kan je ook niet doen haha. Wel je protectietijd in de gaten houden. Als die afloopt even vragen of de verkoper hem wilt verlengen. Ik heb ook altijd alles binnen een maand binnen maar zijn nu wel hele drukke weken met de feestdagen
Klopt ook hoor. Gaat gelukkig om een klein cadeautje, geen ramp als dat pas in januari binnen zou komen. Vond het alleen vreemd dat het al een week in Nederland 'ergens' ligt. Voor hetzelfde geld moet ik het nu opeens ergens ophalen, heb ik ook weleens gehoord..