Stofzuiger met of zonder zak?

Discussie in 'De lounge' gestart door Dani84, 26 apr 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
?

Stofuiger met wel of geen zak?

1. Ja wel een zak

2. Nee geen zak

3. Maakt me niet uit als ie het maar doet!

Meerdere stemmen zijn toegestaan.
De resultaten zijn alleen zichtbaar na stemmen.
  1. Wietje79

Wietje79 Actief lid

7 feb 2009
    384
    0
    0
    Zonder, maar dan wel van Dyson.

2. Josie88

Josie88 Niet meer actief

Mét zak, de Philips Performer, ideaal voor in de kleine hoekjes én lang snoer (als ik ergens een hekel aan heb is het halverwege naar een ander stopcontact lopen, het moet wel leuk blijven ;)). Plus sportvelgen!

Zakken van de Action passen er in, dus goedkoop.

3. Verox

Verox Niet meer actief

Wij hadden een dure Dyson, maar hebben hem vervangen voor een goedkope alleszuiger met zak van Karcher! In het ergste geval koop ik elk jaar een nieuwe voor 50euro. Hoewel die dingen echt jaren meegaan!

4. jojo32

jojo32 Fanatiek lid

26 nov 2008
    1.871
    8
    38
    nu huisvrouw
    grunn
    hier de dyson zonder zak maar erg tevreden mee

5. Gerdatje

Gerdatje Fanatiek lid

27 apr 2012
    1.920
    0
    0
    100% Mama
    Achterhoek
    Dit is de 2de al zonder zak. Ik zou niet meer zonder willen.
    Hebben trouwens wel 1 met erg veel zuigkracht.

6. LieseLeentje

LieseLeentje VIP lid

18 sep 2008
    5.406
    138
    63
    Vrouw
    Ik heb de AEG Vampyr. Super tevreden over. Inmiddels is het de 2e maar dat komt alleen maar omdat mijn moeder per ongeluk bouwpuin ermee heeft opgezogen.

Oh ja het is er een met zak, maar er zijn diverse winkels die dezelfde zak van een ander merk verkopen, de zakken zijn tegenwoordig van een speciale stof, dus die zijn ook al een heel eind beter tegen allergieën enz.

7. Dani84

Dani84 Niet meer actief

Ik stofzuig dus ook meestal meerdere dagen nu aangezien ik gastouder ben en kinderen die van spelen in de zandbak houden ;)

De zuigkracht is drama terwijl ik boven 1 van philips heb die al 5 a 6 jaar mee gaat met zak dus.. alleen heb al onderdelen vervangen e.d. maar als ik kijk wat een zuigkracht die nog heeft..

nu met de deze zonder zak ik ben aan het zuigen ben klaar zegt mn man je moet wel alles doen hier ligt nog allemaal zand.. terwijl ik daar geweest was!!

tijd dus voor een nieuwe vandaar mijn vraag met of zonder zak..

dames zonder zak.. de stofzuiger dan :p er zitten meerdere filters in die je schoon moet maken toch> tenminste bij mij nu..
    is het dan niet handiger om alleen een zak te vervangen?

alvast bedankt voor alle antwoorden! gaat aardig gelijk op haha

8. Gwenolyn

Gwenolyn VIP lid

13 jan 2009
    7.067
    0
    0
    Ik reinig hem 1x per kwartaal. Lees: 1 filter blok onder de warme kraan goed afspoelen, nachtje drogen en weer klaar voor gebruik.
    Hij word hier zeer intensief gebruikt (in de winter met een verharende hond zeker 4x per dag, als ze niet verhaard 2x per dag) en zuigt nog steeds als nieuw.

9. Tweekids

Tweekids VIP lid

26 aug 2012
    13.148
    330
    83
    Vrouw
    Kraamverzorgster & hypnobirthing docent
    NILFISK BIJ DE KRUIDVAT!!! Die rode hebben wij jeetje wat een heerlijk ding! En maar 59,99. Hebben 2 honden en een baby en wat een zuigkracht! Heerlijk Wel met zak trouwens maar herbruikbare dus niet steeds dure nieuwe kopen

10. Abri

Abri VIP lid

16 jun 2010
    12.423
    3
    38
    Hier een Nilfisk met zak: prima ding! Hoef maar eens in de twee maanden de zak te vervangen (met hond, kat, kids en bijv zandbak in de tuin) en er gaan dus maar zo'n 6 zakken in het jaar doorheen. Koop de zakken ook nog eens voor de inkoopprijs, dus kost dan echt helemaal niets. (Aan de ander kant waren onze zakken 5 voor ik geloof 20euro voordat we ze goedkoop konden kopen. Dus was ook maar zo'n 20euro per jaar dan voor de stofzuiger, vind dat niet veel ;)).

11. Tweekids

Tweekids VIP lid

26 aug 2012
    13.148
    330
    83
    Vrouw
    Kraamverzorgster & hypnobirthing docent
    Idd heel zuinig met de zakken!

12. Tjilpje

Tjilpje Fanatiek lid

3 mrt 2010
    1.950
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik had altijd problemen met stofzuigers, nu een dyson omdat daar wel 5 jaar garantie op zit. Vlak voordat de garantie afliep, ging hij kapot. Na een telefoontje stonden ze hier twee dagen later al bij de deur. Prima service! Oke het is even een dure aanschaf, maar dan kan je zeker vijf jaar vooruit. (of langer natuurlijk);)

13. kaboutertje

kaboutertje VIP lid

10 jul 2008
    5.651
    0
    36
    in mijn droompaleis
    Zonder zak met HP filter

Ideaal, wij deden met zak ( verschillende merken Philips miele dus ook niet de minste) maar 9 mnd ofzo ermee en dan kapot.

Nu Philips zonder zak ( wel een duurdere) ideaal en je hoeft alleen de opvangbak even boven de afvalbak te legen. Dus minder werk dan met een zak hoor ;)

14. Wup

Wup Fanatiek lid

23 apr 2007
    4.912
    1
    36
    Hier een miele cat and dog, super stofzuigen. Zonder zak vind ik niks. Mijn ouders hebben een dyson maar vind het echt zijn geld niet waard.
    En stofzuigerzakken zijjn nou ook weer niet zo duur dat het een enorme kostenpost is.

15. kaboutertje

kaboutertje VIP lid

10 jul 2008
    5.651
    0
    36
    in mijn droompaleis
    Nee maar die rotdingen zitten of niet goed in het apparaat of ze gaan kapot met als gevolg een kapotte stofzuiger

16. MamaPeetje

MamaPeetje Niet meer actief

Nooit meegemaakt en woon toch al bijna 9 jaar op mezelf ;)

17. Abri

Abri VIP lid

16 jun 2010
    12.423
    3
    38
    Hihi, nou hier nu ruim 7 jaar de onze (onze eerste hihi) en nog nooit verkeerd gegaan hoor :p

18. nijntje1984

nijntje1984 VIP lid

15 sep 2008
    15.693
    1
    0
    Ik wil geen zonder zak. hebben een hond die veel verhaard en als ik dan elke keer dat reservoir moet gaan leegmaken kan ik terug beginnen met stofzuigen... nee, een zak ;) Als hij vol zit, klepje toe en zo de vuilbak in

Hebben een miele, al 5 jaar, nog nooit problemen mee gehad.

19. MamaTal85

MamaTal85 Fanatiek lid

13 sep 2011
    2.089
    204
    63
    NULL
    NULL
    Wij hebben een Dyson zonder zak! Laatst was de zuigkracht ineens heel erg veel minder, en had een week daarvoor de filters gewassen, maar mijn man heeft het nogmaals gedaan en nu zuigt hij weer beter! Hij begint het nu, na 5 jaar, wel een beetje op te geven, maar goed, hij wordt minimaal 1 keer per dag gebruikt en ik heb een hond met het hele jaar door veel haarverlies (herder), en in de zomer nog meer, dus ik vind dat hij het al lang volhoudt!

Ik ga binnenkort even bij mijn vriendin testen hoe de groene Harrie is, de henry maar dan voor huishouden met dieren, ze heeft hem besteld,, en dan beslissen of Harrie toegevoegd gaat worden aan ons huishouden of de Dyson Animal!

Ik vind zelf zonder zak toch wel erg lekker! Had anders met de hond wel elke week een nieuwe zak kunnen kopen, dus denk dat ik een hoop bespaard heb afgelopen jaren! ;)

20. kaboutertje

kaboutertje VIP lid

10 jul 2008
    5.651
    0
    36
    in mijn droompaleis
    Maar ik heb geen reservoir. Het is gewoon een bak die ik eruit haal. Boven de grijze bak leeg kieper en klaar.

Deel Deze Pagina