Deze hebben wij ook! Wat een heerlijk ding! Een verademing na mijn zakloze stofzuiger. Wat een miskoop. Hij heeft het hooguit drie jaar volgehouden, maar eerlijk gezegd was ik blij dat ie het loodje legde, want ik vond 'm na twee maanden ofzo al niet prettig meer. Ten eerste werd de zuigkracht al snel minder. Ten tweede moest dat filter iedere keer worden schoongemaakt en wat een vies klusje is dat! Ten derde moet je de bak legen en dat vind ik een viezere klus dan de zak eruit halen en weggooien. Ik leegde hem in de kliko in de achtertuin, omdat er een enorme stofwolk ontstond en dat wilde ik niet in mijn huis hebben. Tot slot leek het vaak of er ergens iets "verstopt" zat. Halverwege het zuigen hoorde je een soort plop en dan zoog ie (nog) veel minder goed. Er was alleen nergens een verstopping te bekennen. Nee, geef mij maar een zak! (In mijn stofzuiger dan! ) Edit: Ik heb per ongeluk "nee geen zak" gestemd, maar ik wilde natuurlijk "ja, wel een zak" stemmen...
Ik heb een aeg jetmaxx en wil echt niet meer anders, mn ouders hebben hem ook gekocht en niets dan lof, is met zak