stofzuiger zonder zak

Discussie in 'De lounge' gestart door Ganzje, 3 apr 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Zana28

Zana28 Actief lid

29 dec 2010
    379
    48
    28
    Ik heb een zakloze van de Aldi (Quigg), ben over de zuigkracht wel tevreden (mits de filters en de opvangbak geregeld schoon gemaakt worden) en deze heeft ook een lange snoer, volgens mij iets van 9 m, maar ik ben niet zo blij ermee dat die vanwege zijn vorm heel snel ergens achter blijft hangen en ik heb binnen 2.5 jaar 3 keer aanspraak gemaakt op de garantie (3 jaar), twee keer vanwege versleten rollen of vanzelf inklappende borstels bij het vloermondstuk en één keer omdat de stofzuiger helemaal niets meer deed....je komt dan terecht bij een servicebedrijf dat voor Aldi de garantie afhandelt, en daar ben ik niet te spreken over, de eerste keer werd het vloermondstuk na veel aandringen uit coulance vervangen, de tweede keer zeiden ze dat dit niet onder de garantie viel omdat het een accessoire was en daarop de 3 jaar garantie niet van toepassing was (deze uitzondering stond niet in de garantiebepalingen), uiteindelijk zelf gekocht en via Aldi terugbetaald gekregen, en toen de stofzuiger helemaal niets meer deed, moest ik deze in een grote doos naar het postkantoor brengen en heb een vervangend stofzuigerbasis gekregen...dus hoewel 3 jaar garantie leuk klinkt en de indruk wekt dat je 3 jaar in elk geval kunt stofzuigen met deze low budget stofzuiger, is het nog een heel gedoe wil je er aanspraak op de garantie maken...

2. MoedervanSafia

MoedervanSafia Fanatiek lid

10 mrt 2013
    2.803
    4
    38
    Eerst een stofzuiger zonder zak gehad.

Nu een goede van samsung met zak en ik ga nooit meer terug naar zonder zak.

Na 1 jaar stofzuigt hij haast niet meer en elke keer die rot filter schoonmaken pfff.

3. Manoya

Manoya Niet meer actief

Hier een stofzuiger zonder zak (helaas geen dyson) en wil niets anders meer..
    Ideaal, moet wel zeggen mijn man maakt hem altijd leeg.

4. lievemommy10

lievemommy10 Fanatiek lid

13 mei 2013
    1.009
    1
    0
    NULL
    NULL
    Hier al ruim 8 jaar een dyson en wil echt geen andere meer. Filter doe ik maar eens in de zoveel maanden en is zo gebeurt. Ook na 8 jaar nog geen zuig verlies.
    Hier komt strsks gewoon weer een dyson.

5. red88

red88 VIP lid

3 dec 2008
    13.137
    0
    0
    Hier sinds kort een Sauber zakloze. Tot nu toe bevalt ie prima.
    Het legen valt erg mee. Ml blaast m af en toe schoon met de compressor.
    Voor die 50,- valt het me alles mee.

6. Butchke

Butchke Niet meer actief

Precies dezelfde ervaring. Heb ook nog nooit een vreemd viezig luchtje waargenomen zoals voorheen met de Miele met zak wel.
    Hier komt ook gewoon weer een dyson als deze het begeeft.

7. Ganzje

Ganzje Actief lid

5 nov 2012
    264
    1
    18
    NULL
    NULL
    Denk dat de stinkzak komt door onze hond... We gaan morgen kijken naar een stofzuiger, wisselen de reakties ook trouwens! hoopte op een duidelijke ja of nee haha

Bedankt allemaal voor de reakties!

Deel Deze Pagina