Gewoon nieuwsgierig... ik vind het zelf namelijk een beetje raar.. maar dat is waarscheinlijk omdat wij het vroeger thuis niet deden... we zochten wel eitjes in de tuin enzo... maar mijn ouders hebben nooit net of gedaan of de paashaas dat deed... Bij mijn man in de familie is het wel gebruikelijk en alle neefjes en nichtjes geloven dus in de paashaas.. we doen het voor ons kindjes dus ook... prima natuurlijk, als de kindjes het leuk hebben
Nee. Ik ben ook altijd verbaasd dat sommige kinderen er in geloven, voor mij viel dat altijd in de catagorie reuzen/elfjes/kabouters enzo
Uhm nee. Het laten geloven in de paashaas gaat in mijn ogen ook echt te ver en kan mij er ook niks bij indenken.
Grappig...waarom zijn de paashaas en de kerstman stom en sinterklaas niet? Hier gelooft ze ook alleen in sinterklaas hoor en verder niet. Maar heb er nooit echt bij stil gestaan ook verder...
Nou een Sint en kerstman kan ik mij iets indenken omdat het een persoon is... Maar een paashaas die vrolijk gekleurde eitjes verstopt voor kindjes??. Uhm tja dat is echt een sprookje en idd voor mij ook iets wat ik echt niet kan begrijpen.
Nee. Ik vind Sinterklaas genoeg. Oh......maar misschien de tanden ook wel..... t is maar net wat je zelf leuk vindt toch?
De paashaas lijkt mij voor zichzelf spreken....een konijn van laten we zeggen tussen de 1.60-2.00 en kan praten De kerstman past niet in onze "cultuur", dat is echt iets voor amerika en australië enz.
En dat "konijn" leeft het hele jaar onder de grond, want we zien hem immers nooit Uhm nee idd sla het geloven in de paashaas echt maar over.
Onze zoon is nog te vroeg om ergens in te geloven, maar over de paashaas gaan we wel eerlijk zijn. Een konijn dat eitjes verstopt, dat kán ik gewoon niet geloofwaardig verkopen.
Nee daar zijn we nooit aan begonnen haha Gaat me toch echt veel te ver. Een oude man uit Spanje met zijn paard en knecht vind ik nog redelijk aannemelijk maar een konijn met de lengte van een volwassen mens gaat zelfs mijn rijke fantasie te boven haha
Nee hoor. Wij geloven in sinterklaas en in god. De kerstman blijft bij ons ook buiten de deur. Sinterklaas heeft ooit echt bestaan en de kerstman is bedacht door coca cola omdat ze onze nederlandse sinterklaas zo leuk vonden. En wat de paashaas met de kruisiging en de herrijzenis van jezus te maken heeft weet ik echt niet. De eieren zijn een teken van nieuw leven en de lente maar waarom ze door een haas worden verstopt Echt geen idee.