stofzuiger zonder zak

Discussion in 'De lounge' started by lovekees, Apr 19, 2018.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. lovekees

lovekees Bekend lid

Oct 8, 2010
    814
    0
    16
    NULL
    NULL
    we moeten een nieuwe stofzuiger
    bevalt een stofzuiger zonder zak ?? of valt dat tegen
    Philips PowerPro Compact stofzuiger FC9330/09 deze had ik bij blokker gezien
    welke stofzuiger bevalt jullie die ook nog betaalbaar is :):)

2. Rombely

Rombely Niet meer actief

Wij hebben een dyson. In 2008 gekocht en doet het nog steeds super. Echt blij mee en echt ideaal zonder zak!

DastyQueen likes this.
  3. DastyQueen

DastyQueen Niet meer actief

Ik heb beneden een stofzuiger van bosch met zak en boven een dyson steelstofzuiger zonder zak. Echt een top ding helaas moet deze na een half uur gebruik alweer in de oplader dus om een heel huis ermee te doen is hij net niet goed genoeg. Ik heb begrepen dat dysom stopt met het maken van gewone stofzuigers zonder zak en zich volledig gaat richten op de steelstofzuigers. Ik verwacht dat deze straks dus ook veel beter zullen worden qua batterijduur.

4. PenK

PenK VIP lid

Jan 20, 2006
    6,275
    521
    113
    Hier ook een zakloze steelstofzuiger van Dyson

Ideaal!!!

5. Sneeuwvlokjes

Sneeuwvlokjes Fanatiek lid

Mar 12, 2014
    2,131
    1,210
    113
    Hier ook dyson. De steelstofzuiger.
    Ik wil noooooit meer anders!
    Idd lukt het niet om je hele huis in 1 x te zuigen. Maar das ook echt het enige nadeel.

6. RoBiJe

RoBiJe Niet meer actief

Hier ook. Ben er zo blij mee..

7. lovekees

lovekees Bekend lid

Oct 8, 2010
    814
    0
    16
    NULL
    NULL
    een dyson steelstofzuiger is me net wat te duur;);)

8. PenK

PenK VIP lid

Jan 20, 2006
    6,275
    521
    113
    Met de V8 Absolute Pro lukt het. Niet op de turbostand, wel op de normale stand

9. tessa321

tessa321 Fanatiek lid

Feb 13, 2013
    1,050
    178
    63
    Gelderland
    Hier precies hetzelfde. Het kost wat maar daar ding blijft goed zuigen!

Daarnaast nu een Dyson Steelstofzuiger voor de snelle klussen.

Rombely likes this.
  10. Ysabella

Ysabella VIP lid

Jan 27, 2017
    9,040
    16,544
    113
    En een Nilfisk stofzuiger? Die zijn rond de 200 euro. Google daar eens op dat zijn top stofzuigers (wel met zak) deze stofzuiger is ook speciaal voor als je een allergie hebt tegen huisstofmijt!

11. cactusje

cactusje VIP lid

Feb 12, 2015
    6,752
    1,993
    113
    Zoiets stofzuiger heb ik. Misschien een eerder model. Maar ik vind het een waardeloos kutding. Snoer is te kort, en verliest snel zuigkracht. Ik zou eigenlijk vaker het heel simpele filter schoon moeten maken maar ik vind het gewoon smerig. Ik worstel al 2.5 jaar met dat ding en nu ben ik het zat. Ik wil gewoon weer een miele met zak.

12. Bubbel

Bubbel Niet meer actief

Geen ervaring met een Philips, maar wel met een zakloze Samsung. Was er eentje van 150 euro ofzo. Qua zuigkracht een heel stuk minder dan de gewone stofzuiger die we daarvoor hadden. Na twee jaar toch maar een steelstofzuiger van Dyson gekocht. Wat een ideaal ding zeg! Behalve zakloos ook draadloos. En heel compact en licht. Was een aanbieding van de Wehkamp en kostte 270 euro. Maar het geld meer dan waard.
    Als ik een nadeel moet noemen, dan zou de accuduur wat langer mogen zijn. Maar goed, dan zuig ik het huis gewoon niet in 1x:D

13. Zonnebloem92

Zonnebloem92 VIP lid

Dec 4, 2012
    10,846
    4,213
    113
    Female
    Zuid Holland
    Hier ook een zakloze van Philips, maar om eerlijk te zijn heb ik liever een stofzuiger met zak.

14. mamabri

mamabri Niet meer actief

ik heb al jaren een met opvangbak en eerlijk gezegd beviel het me voor geen meter. Hij is altijd een maand ná de garantie kapot, dus ik zit al aan mijn in denk 10e stofzuiger inmiddels. (ter vergelijking, mijn moeder zit nu aan haar 3e of 4e stofzuiger vanaf haar trouwen, zo'n 50 jaar geleden)

Totdat ik een oude dyson van iemand kreeg voor nood. Ding zag er niet uit, snoer zit aan elkaar gemaakt met een blokje er tussen, was maar voor even. Inmiddels heb ik hem nu 4 jaar denk ik en hij doet het nog steeds super!! Als ie echt kapot gaat komt er dus echt weer een zakloze dyson.

15. Sneeuwvlokjes

Sneeuwvlokjes Fanatiek lid

Mar 12, 2014
    2,131
    1,210
    113
    Maar ik zuig graag op turbo haha. Vandaar.

2littlemonkeys likes this.
  16. Bien1990

Bien1990 Fanatiek lid

Oct 8, 2015
    1,089
    391
    83
    Dus die dyson's zijn echt aan te raden ja? Ben het gehannes met snoer en zak zo zat :rolleyes:.
    Op de reclame ziet het er echt ideaal uit, maarja...reclames...

17. Marihi

Marihi Fanatiek lid

Dec 3, 2012
    1,268
    671
    113
    Hier ook eerst Philips zakloos gehad .Waardeloos geval. Nu miele zakloos. Die lijkt stuk beter.

18. Nijntjepluis88

Nijntjepluis88 Actief lid

Apr 15, 2015
    115
    14
    18
    Hier een miele zakloze stofzuiger. Echt een super ding! Nooit meer anders!

19. 2littlemonkeys

2littlemonkeys Fanatiek lid

Feb 27, 2015
    4,563
    2,765
    113
    Female
    Noord Nederland
    Ik denk in beeld en heb hier heel hard om gelachen :roflmao:

20. Sybil

Sybil Actief lid

Mar 10, 2017
    200
    156
    43
    Daar ging mijn thee.... :p

Maar on topic. Wij hadden een zakloze, maar het schoonmaken van het filter vond ik een gedoe. Daarna kon ik meteen weer gaan stofzuigen... Ik doe er liever af en toe een schone zak in, veel makkelijker! Na het overlijden van de zakloze stofzuiger dus fijn weer overgestapt op eentje met!

2littlemonkeys likes this.

Share This Page