Stofzuiger

Discussie in 'De lounge' gestart door JustNice, 8 aug 2021.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MamavanLieverd

MamavanLieverd VIP lid

1 dec 2014
    7.394
    5.298
    113
    Dat ingedrukt houden, is denk ik om de accu te sparen, het is wel even wennen, maar je hoeft niet veel kracht te zetten. Ik heb wel gelezen dat sommige mensen het erg irritant vinden.

Mijn man vindt de dyson wel lang genoeg, maar hij is zo gewend om te moeten bukken (1m96), dat ik daar niet te veel op af zou gaan. Ikzelf vind hem prima, maar ik ben 1m73, dus ook niet de beste graadmeter. Misschien zitten hier nog andere lange vrouwen met een dyson?

vlinderCN vindt dit leuk.
  2. Adje

Adje VIP lid

21 aug 2015
    16.275
    25.746
    113
    Ja, maar dat vind ik dus heel praktisch. De knop is heel licht, en als ik tussendoor iets moet verplaatsen dan stopt hij onmiddellijk met zuigen. En hij verbruikt dan ook geen accu meer. Dus het is energiezuiniger.

Mijn man is 1m90 en vindt hem prima voor zijn lengte. Maar bij enige twijfel zou ik je anders adviseren om hem toch even in een stenen winkel uit te proberen. Beetje dure aankoop om veel twijfels te hebben.
    En het is ook heel persoonlijk wat mensen ervan vinden. Ik vind hem dus echt heel fijn en gebruiksvriendelijk en een ander vindt het een onding.

3. vlinderCN

vlinderCN VIP lid

21 mei 2018
    5.351
    1.827
    113
    Vrouw
    haha voor zoveel geld zou je verwachten dat iedereen m fantastisch vindt ;) ik ga s op zoek naar een stenen winkel, thanx

Adje vindt dit leuk.
  4. Espoir

Espoir Fanatiek lid

28 feb 2013
    1.672
    768
    113
    Ja en nee.. de Dyson is wel ideaal om S ochtends na het ontbijt ff snel rondom de tafel te gaan bijvoorbeeld... voordat ik de Miele tevoorschijn heb, ben ik met de Dyson al klaar bij wijze van spreken

vlinderCN vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina