ja sorry hier ook een miele fan.. nu al 10 jaar oud en hij doet het nog prima.. alleen zou het snoer iets langer mogen maar we hebben dan ook een vrij langgerekt huis .. haha Stofzuigerzakken koop ik trouwens van huismerk niet van Miele zelf weet even niet wat ze kosten maar erg duur zijn ze niet
Ik heb al heel wat stofzuigers versleten in de afgelopen jaren (goedkopere stofzuigers), maar tot nu toe het meeste schik met de Nilfisk Elite P Superior, ik wil dan ook echt geen andere meer. Hij is absoluut niet goedkoop, maar heb em nu al ruim 1,5 jaar en hij zuigt nog steeds zoals op de dag toen ik hem kocht. Nilfisk Elite P Superior - Stofzuigerstore.nl
Kärcher met waterfilter! We hebben er zo een gehad wat een top ding was dat. Hebben er zeker 6 jaar plezier van gehad. Je huis is super schoon en ruikt ook schoon, andere en vooral de stofzuigers zonder zak blazen namelijk een deel van stof terug de kamer in. Daar ruikt het ook naar! Nu hebben we ook zo'n stofzuiger zonder zak maar zodra die kapot is kopen we weer een Kärcher met waterfilter Even in het kort uitleggen hoe het werkt: je vult waterreservoir met water, na iedere keer stofzuigen moet je het weer legen. Het gaat super snel en je krijgt geen stofwolk in je gezicht itt het verschonen van een stofzuiger zonder zak. Al het stof blijft plakken aan het water
Wij hebben een stofzuigrobot. Heb je ook geen last van te korte snoer, want hij heeft een oplaadstation waar hij zelf naar toe gaat als hij klaar is. Hij heeft geen zak, dus voor elke keer gooi ik hem leeg, want hij heeft maar een klein opvangbakje vind ik. Daarnaast heb ik nog een combi stof-water-zuiger.
Bedankt voor alle reacties! Ik heb net contact gehad met Dyson; zij denken dat het ontbreken van ons stofzuigerplezier aan het voetje ligt. Dus wij krijgen gratis een nieuw voetje aangezien het nog binnen de garantie valt. Als dit niet helpt gaan we ons eens orienteren op een nieuwe stofzuiger... ben wel benieuwd naar een Miele
Samsung is ook een goeie merk. Wij hadden er eentje voor 8 jaar (zakloos) voor zo'n 500 euro toen. Maar helaas heeft hij het afgelopen maand begeven en aangezien wij voorlopig niet veel geld aan een stofzuiger kwijt wilden, hebben we deze (zie link) bij de blokker gehaald toen we hem in de aanbieding zagen. Ik moet zeggen dat ik er erg tevreden mee ben! Het zou maar een tijdelijke oplossing zijn, maar hij doet het zo goed dat ik niet meer op zoek ben naar een andere.. Sauber Multi Cyclone VCE-108276.2 zakloze sledestofzuiger
Wij hebben een Dyson en een eenvoudige Miele (gekregen bij aankoop van een Miele wasmachine). Ik vind die van Miele het fijnst. De zuigkracht is in te stellen en ik heb het idee dat ie beter stofzuigt. Verder vind ik ze allebei zwaar... Dus dat maakt niet uit. Met de Dyson heb ik nog wel eens ruzie met het oprolmechanisme van het snoer: dat doet het niet zo best meer, dus dat is soms een gepruts.