Stoke tripp trapp kinderstoel

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door stasia, 23 mrt 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. stasia

stasia Fanatiek lid

19 jan 2007
    3.404
    0
    0
    Ik wil waarschijnlijk een stokke kinderstoel aanschaffen. Mensen die hem al hebben waar hebben jullie hem gehalld en wat waren jullie ervoor kwijt?

2. anne82

anne82 Bekend lid

16 mrt 2008
    838
    0
    16
    bij skandic.de
    Een duitse site....de goedkoopste kinderstoelen.
    Dinsdag besteld, donderdag in huis, goed service....

Als je googled op stokke, krijg je die site wel op de voorpagina van google.
    Succes, de stoel bevalt goed. Heb de babyset erbij trouwens.

3. stasia

stasia Fanatiek lid

19 jan 2007
    3.404
    0
    0
    Ja die site had ik ook al gevonden. Vond hem al erg goedkoop. Maar je weet maar nooit of er nog andere mogelijkheden zijn. Maar jij hebt hem daar besteld?

4. stasia

stasia Fanatiek lid

19 jan 2007
    3.404
    0
    0
    Heb je ook het kussentje rbij besteld en zoja bevalt dat?

5. anne82

anne82 Bekend lid

16 mrt 2008
    838
    0
    16
    ik heb de whitewash stoel met creme/wit gestreept kussentje. Bevalt prima! Het is wel wat lastiger om haar erin te krijgen, omdat de ruimte niet erg groot is door de babyset. Ze vindt het leuk om aan tafel te zitten en ze zit goed rechtop (komt mede door de stoel).
    Ik zal een foto sturen in een privebericht...als ik weet hoe dat moet.

6. Daisy1975

Daisy1975 Fanatiek lid

20 aug 2007
    4.495
    0
    0
    Verkoopster
    brabant
    Hoi,
    wij willen m ook bestellen en ook via deze duitse sitemscheelt best behoorlijk hoor.
    We hebben er 2 nodig nog wel,het lijkt mij dat je ook het beste alles erbij kan kopen,heb je toch nodig.
    Maar iig fijn om te lezen dat de Stokke wel bevalt,nu ben ik helemaal zeker van mn zaak,haha...

7. guppie81

guppie81 VIP lid

13 sep 2006
    12.334
    1
    0
    goed dat ik het weet van die site! Wij willen er ook 1, lijkt me een super stoel!

8. Audrey

Audrey Actief lid

9 nov 2006
    175
    0
    0
    Randstad
    Moet je nou de beugel en kussen allebei bestellen? Je hebt dus drie dingen nodig - de stoel zelf, de babyset (beugel en rugleuning) en kussentje?

Wij hebben ook twee nodig, maar ik vind wel een zaak die tweelingkorting wil bieden. Dat of 2ehands, en dan een likje verf. Maar ja, 2e hands zijn ze nog erg duur.

Ze gaan natuurlijk wel langer mee dat een echt babystoel, omdat kinderen tot een jaar of vier, vijf erin kunnen. Hmmmm....

9. stasia

stasia Fanatiek lid

19 jan 2007
    3.404
    0
    0
    Kussentje is volgens mij niet perse nodig maar lijkt me wel prettiger voor de kleine.

10. Marleen83

Marleen83 Actief lid

17 dec 2007
    277
    0
    0
    leerkracht basisonderwijs
    Noord-Holland
    heb hem gister besteld. kregen 15% korting! Heb de stoel, de babyset, een kussentje en een tuigje gekocht. Tuigje leek me ook belangrijk, als het straks niet meer in de beugel past, moet het toch goed blijven zitten. Heb trouwens de turkooise stoel besteld! vind ik persoonlijk het leukst, maar de lime-groene staat op een goede 2e plaats wat kleur betreft.

11. stasia

stasia Fanatiek lid

19 jan 2007
    3.404
    0
    0
    Waar heb jij hem besteld Marleen?

12. anne82

anne82 Bekend lid

16 mrt 2008
    838
    0
    16
    Hey,
    Waarom kreeg jij korting?
    Ik heb de stoel incl. babyset besteld, was toen een combi prijs van 154,97 ofzo en dan nog het kussentje en de verzendkosten.
    Geen tuigje. Als de babyset eruit is kan je kindje er nog geruime tijd inzitten volgens mij. En daarna is hij/zij denk ik oud genoeg om er 'gewoon' in te zitten.
    Iemand ervaringen?

13. anne82

anne82 Bekend lid

16 mrt 2008
    838
    0
    16
  14. minke

minke Actief lid

Hier ook een tripp trapp. Wij hebben hem tweedehands gekocht en gelijk een tweede erbij voor ons volgend kindje. Voor twee stoelen, inclusief beugel en kussentjes waren we € 100,- kwijt en ze zien er echt nog uit als nieuw. Het is even goed zoeken op de marktplaats, want de meesten vragen er veel meer voor, maar wie weet heb je net als ons geluk.

Ons zoontje is nu trouwens anderhalf geweest en past nog steeds in de beugel hoor! Tuigje vind ik persoonlijk niet zo'n prettig idee. Ons zoontje heeft zich regelmatig verslikt met het eten en dan wil je hem zo snel mogelijk die stoel uit hebben. En als je dan eerst nog een tuigje los moet maken...

15. Marleen83

Marleen83 Actief lid

17 dec 2007
    277
    0
    0
    leerkracht basisonderwijs
    Noord-Holland
    @ stasia hebben hem gekocht bij babyland in Alkmaar. Hadden 2e paasdag 15% korting. Alleen die dag trouwens... Officieel mogen ze geen korting geven, maar zij deden dit wel die dag...

16. senna1979

senna1979 Fanatiek lid

3 feb 2006
    1.496
    0
    0
    verpleegkundige op een woongroep voor mensen met e
    Zuid Holland
    Ik vind de tripp trapp echt een super kinderstoel.
    Wat ik ook handig vind is dat de kinderstoel niet zoveel ruimte inneemt (bij ons past de stoel perfect onder de tafel).

Groetjes Senna

17. patricia34

patricia34 Bekend lid

19 nov 2006
    883
    0
    0
    Brabant
    Onze interesse ligt ook bij deze stoel.
    Maar wat ik me afvraag.....is deze ook in de hoogte verstelbaar? Wij hebben nl. een vrij hoge eethoek en ik heb het idee ( als we hem in de winkel zien staan) dat die stoel daar veel te laag voor is.. :(

18. pollywol

pollywol Actief lid

14 aug 2007
    264
    0
    0
    Wij hebben hem ook bij de duitse site gekocht. Hij is voro onze eettafel (standaard hoogte van 70 cm) eigenlijk net iets te hoog. Dus voor een hogere tafel moet het nog wel passen.
    Wij hebben wel een tuigje hoor! Want ik heb kindjes gezien die zelfs in de beugel gingen staan :( En dat wil ik dus echt voorkomen. In de babyset zitten ze wel strak, maar als je die eruit haalt, hebben ze best veel ruimte.

19. Pendrag

Pendrag VIP lid

26 jul 2006
    6.458
    1
    0
    Wij hebben onze Tripp Trapp via MP gekocht. En in de winkel een babysetje + kussentjes. Bevalt hier heel erg goed.

Deel Deze Pagina