Vanochtend ging ik met mn zoontje in de auto naar een vriendin die pas bevallen is. Ik reed op een verlaten weggentje en zie ineens een auto uit de bocht komen die heen en weer slingert. Hij kan blijkbaar geen grip meer op zijn stuur krijgen en rijdt zo tegen een boom aan en voor een stuk de sloot in. Ik stop en kijk hoe ernstig hij eraan toe is.. Meneer bloed ernstig in zijn gezicht en ik vraag hem of ik 112 moet bellen. Glas is gesprongen en zijn auto is van de zijkant helemaal in elkaar gedeukt. Ik wist de straatnaam niet van het weggentje dus heb 2 auto's aangehouden die ook bij meneer in de buurt blijven. Hij heeft een diepe vleeswond aan zijn hoofd en is wat verward. Gelukkig blijven de twee mannen ook bij ons. Dus ik besluit om verder te gaan omdat mn zoontje ook in de auto wacht. In de auto zie ik de ambulance en politie langs komen... Pff, dan ineens begin mn hart heel snel te kloppen. Toch maar mooi rustig gebleven en goed gehandeld. Ik hoop dat die meneer er goed vanaf komt. Sneeuw ik best leuk, maar niet in het verkeerd. (ff van me afschrijven hoor! )
brrr jeetje, goed gehandeld hoor! Ik ben ook altijd blij als mijn man weer veilig thuis is met de sneeuw.. dan kan ik er pas echt van genieten!
Goed gedaan! Ik zou alleen nog 2 dingen doen: De politie bellen en informeren of je nog iets moet doen -qua getuigen ofzo (eventueel verzekeringstechnisch voor de man) en 2: Voor je eigen gemoedsrust straks, ook gewoon even informeren hoe het met de man afgelopen is in het ziekenhuis... maar top hoor goed gehandeld inderdaad!
Dank! Idd kan me heel goed voorstellen dat je met die weer blij bent dat je man weer veilig thuis is..
Ik zou niet weggereden zijn, jij bent de eerste getuige maar aan de andere kant snap ik het ook wel... Goed gehandeld.
Ze hadden mijn nummer. Ik stond aan de kant van de weg met mn zoontje achterin. Als ik alleen was geweest was ik gebleven.
Oh oke dat kon ik niet lezen in je eerste berichtje.. Dan is er niks aan de hand ... Je kan indd gewoon het 0900 nr bellen als je evt info wilt, en evt het ziekenhuis waar meneer heen is gebracht..
Politie gebeld, die wisten nog niks. Ze hebben mijn gegevens opgeschreven mocht ik moeten getuigen ect. Wist bedrijfsnaam nog wat op het busje stond, dus heb de stoute schoenen aangetrokken en het bedrijf gebeld. Ze vonden erg fijn dat ik belde. Met meneer gaat het naar omstandigheden goed. Hij heeft een flinke hoofdwond die ze niet konden hechten, omdat het op een moeilijke plek zat. Dus gaan ze kijken of het nog te plakken valt. Flink ei op zn hoofd is door allemaal scan's geweest en een arm gebroken. Hij mag vanmiddag lekker naar huis! Fijn om te horen... Pff!
Jeetje wat een heftig verhaal zeg! Verschrikkelijk lijkt me dat. Knap dat je zo snel hebt kunnen handelen. En fijn ook dat het, naar omstandigheden, goed gaat met die man.
Goed dat je zelf gebeld hebt naar het bedrijf! En hoe hefig ook, nu is het puzzeltje voor jezelf wel compleet, hoewel ik me kan voorstellen dat je het niet zomaar vergeet!
Klopt, heb het verhaal ook al 10 keer verteld, maar dat ik alleen maar goed voor mij. Ben blij dat de man ongedeerd is (op hoofdwond en gebroken arm na).. Ga vandaag met auto alleen niet meer op pad. Doe straks de boodschapjes wel lopend .. hihi.
Hoi Aatje, Wat zal jij geschrokken zijn zeg, je hebt goed gehandeld. Maar ik weet niet hoe in de rest van Nederland was gestrooid, maar hier (en bij jou dus ook, want je zit een dorp verder) was nog helemaal niet gestrooid. Ik moest naar Almelo en ging om 10 uur pas weg, dus was niet belachelijk vroeg of zo. Echt de S15 naar Rijssen en Wierden en de snelweg naar Almelo was gewoon nog niet gestrooid, moest echt door een hoog pak sneeuw heen, doodeng, Op de rotondes bijna eruit gegleden en heb uiteindelijk vlak voor de deur van mijn werk nog een spin gemaakt, ik stond achterstevoren. en ik reed niet harder dan 20 km pu. Ik snap dat ze niet overal tegelijk kunnen strooien, maar dit heb ik nog nooit meegemaakt zeg, gevaarlijk
Jeetje zeg dat zal schrikken zijn geweest! Gelukkig is het allemaal redelijk goed afgelopen (op zijn hoofdwond en gebroken arm na) Ik hoop dat je het een plekje kan geven, want dat is ook niet niks om zoiets te zien.
He mamabri, Hier was voor het ongeluk ook niet goed gestrooid. Op de terugweg was het wel oke. Weg was lekker vrij.. Pff, bij jou was het ook wel eng zeg. en een spin.. Jeetje zeg! En nu moet je nog terug of ben je al thuis ? Had je nog een pb terug gestuurd.
Had het ook op fb gezet.. (tja dan vraag je om reactie ) dus heb ondertussen al heel vaak verteld.. Voel me dus oke. Wel moe zeg. Wat een gedoe krijg je ermee. Politie heeft me al telefonisch verhoord, omdat ik enige getuigen was/ben. Maar ik ben super blij dat de beste man niks mankeert en nu lekker thuis bij zijn vrouw is! Ben ook blij dat ik bovenalles de veiligheid van mn kind (en mezelf) voorop stelde. En naar afhandeling ook ben gegaan. Eind goed al goed.