voor onze vakantie ben ik op zoek naar een goede draagzak., na wat rondneuzen zou ik t liefst een beco of een manduca willen. wie heeft er toevallig nog 1 te koop?? alvast bedankt, groetjes san
Ik heb nog nieuw in de doos de Lodger Shelter in de kleur chocolat. Voor 50 euro mag je hem overnemen. Groetjes Marieke.
ik heb nog een beco butterfly zwart te koop . Helemaal nieuw in doos, 1 keer geprobeerd maar ben toch meer een knoopdoekfan. 120 euro groetjes Nicole
Als je echt een goede drager zoekt zou ik niet met een draagzak beginnen. Dan een draagdoek of inderdaad een goed draagsysteem (manduca / Mei Tai / Bondolino etc. etc.). Ik heb zelf nog een rakbere doek te koop van draagdoek.nl (en een babybjorn draagzak maar die durf ik je eigenlijk niet eens te verkopen, nu ik draagdoeken gebruik).
Ik heb een Premaxx Babybag, nog als nieuw, kijk maar even op Mijn winkeltje | MijnAlbum - Fotoalbum Gratis Online! als je belangstelling hebt.
ben het met elmo eens... draagdoek is heel prettig in gebruik hoor.. en mocht je die willen, ik doeook een paar weg, [b maar bij intresse.
Kijk anders even op www.dragen-en-voeden.nl, daar is ook een verkooppijler, waarop regelmatig Manduca's en Beco's worden aangeboden.