Heb deze stokke 7 maanden geleden gekocht, incl babynestje, babysit en het dienblad. Als 1 set via marktplaats. Nu wil ik de babysit erop doen, dat lukt.. maar dit blad??? Ik begin te denken dat dit blad niet op deze serie past? Klopt dit of ben ik gek?
Dat is raar, staat er ergens een merk? Ik zal eens op die van mij kijken Kun je een foto van de onderkant maken? Hij lijkt hetzelfde als die van mij. Wat lukt er niet?
Zo een beetje lastig te zien maar die van ons ziet er wel hetzelfde uit. Hij komt over die ronding van de babysit heen, die valt dan in de inkeping van het blad. Heb je dat geprobeerd en past het dan nog niet?
Nou misschien ben ik zo dom hoor maar hij past denk ik echt niet.. het lijkt ook wel dat het blad de ronding groter is dan het zitje ofzo..
“Stokke Tray is compatibel met de Stokke® Baby Set™ versie ""V2"" of ""V3"". De Stokke® Tray kan alleen gebruikt worden op een Babyset waar aan de binnenkant ( naast de bevestiging) een merkteken ""V2"" of ""V3"" staat. Als er geen merkteken op de babyset staat is deze niet te gebruiken met de Stokke® Tray. Dit is een versie 1.” Dus heb je een V2 of V3 of is het een ‘versie 1’?
Dit staat ernaast. Nergens een V dus. Zou dan wel die eerste zijn, die mensen via marktplaats hebben dit dan slim als set verkocht nouja geen ramp, was leuk geweest..