Even een vraagje, ik heb via mp een mooie tweedehands bugaboo gevonden. Hij komt uit 2011, ziet er heel goed uit. Incl voetenzak, parasol extra zomer kap. Wat zouden jullie hiervoor geven?
Ik denk zelf rond de 500 euro (als ie er echt goed uitziet) Wij hebben onze Bugaboo uit 2010 verkocht voor 450 euro zonder voetenzak en parasol en hadden meerdere mensen die 'em wilde kopen.
Zo iets dacht ik ook, hij is echt nog in nieuwstaat. Ik heb 550 afgesproken en krijg dit erbij; Onderstel met foambanden Reiswieg Bugyzitting Aerosleepmatras Regenhoes Vliegennet Voetenzak Zomerkap Boodschappenmand Draagbeugel Maxi cosi adapters Op oudere minder complete bugaboos wordt nog makkelijk 400 euro of meer geboden dus ik ben er erg blij mee! Maar vond het wel ff lastig zo veel geld via mp.
Ik heb 350 betaald voor een iets ouder model (wel de nieuwste versie van cameleon 2). Deze had 2 sets bekleding erbij en een maxicosi. De maxicosi bleek later onbruikbaar helaas, ik vond de draagbeugel erg los zitten. De wagen is ook nog eens amper gebruikt. Mazzeltje dus