Hallo, Wij zijn op zoek naar een tweedehands Stokke Care commode. We vinden die nieuwprijs iets te gortig voor het model ( is natuurlijk niet meer dan een x aantal planken en spijlen tegen elkaar ), maar zijn desalniettemin erg te spreken over de commode qua grootte, opbergmogelijkheden en de 'stijl'. Nu hebben we er een aantal tweedehands gevonden die we de komende week gaan bekijken. De meeste modellen komen uit 2005-2009. Nu is mijn vraag... Zijn er veel veranderingen geweest aan het model? Is het qua veiligheid erg verbeterd? Zijn de look en afmetingen gewijzigd? Ik kan daar op de website van Stokke vrij weinig over vinden. Dit ook een beetje met oog op het eventueel nog extra aankopen van accessoires zoals het aankleedkussen ( zit er weliswaar bij, maar wel fijn als dit te vervangen is ) en de manden. Is van het 2005 model ook een bureau te maken? Wat zijn sowieso de ervaringen met deze commode? Ik ben erg benieuwd... We hebben een 'kleine' babykamer met een Leander ledikantje, dus qua formaat en aansluiten op het bedje zijn we stiekem al een beetje overtuigd . Ik ben benieuwd!