dolfinarium of efteling

Discussie in 'Vakantie en vrije tijd' gestart door juf Mariska, 5 sep 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
?

dolfinarium of efteling met zoon van bijna 5

1. dolfinarium

2. efteling

Meerdere stemmen zijn toegestaan.
De resultaten zijn alleen zichtbaar na stemmen.
  1. juf Mariska

juf Mariska Fanatiek lid

15 dec 2008
    1.200
    0
    36
    Op prinsjesdag hebben wij in den haag een extra dagje vrij. Nu wil ik op deze dag iets leuks gaan doen met mijn zoon van bijna 5. Wat zouden jullie aanraden: dolfinarium of efteling?

2. Vagans

Vagans Niet meer actief

Dolfinarium vond ik klein, duur en je was er zo uitgekeken.

3. MZS

MZS Fanatiek lid

7 mrt 2014
    1.605
    0
    0
    Home sweet home
    de efteling!

maar dit topic hoort bij vakantie en vrije tijd

4. Liekje81

Liekje81 VIP lid

6 sep 2013
    20.163
    23.242
    113
    doktersassistente
    Zevenhoven
    Helemaal eens met Vagans. Je hebt het in 2 uur wel gezien, en de entree is 27.50. Vind ik dan erg duur. Voor een tientje meer kun je de hele dag doorbrengen in de Efteling.

5. Anouk2005

Anouk2005 VIP lid

21 mrt 2012
    23.194
    16.528
    113
    dokters-assistente
    De Glazen Stad
    Efteling!!
    Ben een aantal keren in Harderwijk geweest maar blijf het weinig bijzonders vinden.

6. mumija

mumija Niet meer actief

Zeker Efteling.
    Als ik je een tip mag geven: als je nu via de Efteling site besteld, krijg je 7,50 korting pp, bij afname van minstens 2 kaartjes.

7. Boommm

Boommm Niet meer actief

Efteling! Ik houd van dat park!

8. tuc

tuc Niet meer actief

Hmm ik ben lang niet in het dolfinarium geweest maar vond het als kind wel erg leuk. De efteling is sowieso helemaal super natuurlijk

9. betties

betties Fanatiek lid

24 feb 2011
    1.954
    168
    63
    Beide superleuk voor die leeftijd. In de efteling ook nog wel veel waar hij te klein voor is. Houdt hij van spannende dingen? Want bv droomvlucht en vila volta, rode neuzen show, monsieur kanibal, kan allemaal wel. Maar als hij het eng vindt is dat misschien nog te spannend en hou je bijna alleen het sprookjesbos over.
    De shows in het dolinarium, mijn zoon had het er maanden later nog over. Dus op die leeftijd is dat geweldig.

10. Linda86

Linda86 VIP lid

Efteling!

11. Vrolijkheid

Vrolijkheid Niet meer actief

Dit!

12. Syane

Syane VIP lid

21 aug 2013
    12.245
    11.825
    113
    Efteling! Ik vond helemaal niet dat de kinderen van 4 en 5 bijna nergens in konden. Juist bijna overal. Alleen niet in de snellere dingen bijv. achtbanen en zo. Maar dat willen ze zelf ook niet.
    Je kunt je er de hele dag vermaken. En dat is bij het Dolfinarium niet.

13. twinkle star

twinkle star Niet meer actief

Normaal zou ik de Efteling kiezen, maar voor een kindje van bijna 5 vind ik het park niet super geschikt.

14. Brightness2013

Brightness2013 Niet meer actief

15. Zuidriem

Zuidriem Niet meer actief

Efteling!
    Wij vonden Dolfinarium tegenvallen deze zomer. Er zijn 3 shows die echt de moeite waard zijn. Maar die duren alle 3 ongeveer een half uurtje. Verder zijn er nog wat andere dingen om te bekijken, maar die zijn meer informatief, dus niet met kunstjes oid. Jongere kinderen vinden dat snel niet zo interessant meer. De prijs vindt ik vrij hoog voor Dolfinarium. Ik zou naar de Efteling gaan, daar zijn wel meer als 3 dingen die echt leuk zijn voor een jonger kind.

16. liefdotje

liefdotje Niet meer actief

Zeker te weten de efteling daar kan onze dochter van 3 jaar zich prima heel de dag in vermaken en mag ook in veel dingen.

17. BLiS

BLiS VIP lid

29 jan 2009
    27.768
    1
    38
    Vrouw
    Verplaatst naar 'vakantie en vrije tijd'.

18. Linda86

Linda86 VIP lid

Mag ik vragen waarom niet? Kinderen van 5 kunnen toch bijna overal in? Alleen niet in de python, vliegende hollander en de vogelrock (en kleine kinderen ook niet in Joris en de Draak). Mijn kinderen van bijna 4 en net 6 vermaken zich daar altijd makkelijk een hele dag (en we gaan minstens één keer in de maand).

19. Nou, inderdaad! Wij gaan al sinds hij anderhalf was. De Efteling is echt fantastisch voor álle leeftijden. Wat mij betreft is Dolfinarium niet eens een optie, als de Efteling ook een mogelijkheid is :D

20. Damay77

Damay77 VIP lid

18 apr 2010
    13.734
    7.501
    113
    Vrouw
    efteling. paar weken terug naar het dolfinarium geweest. je kan er echt wel een dag in doorbrengen als je alle shows gaat bekijken maar als ik had mogen kiezen dan was ik liever naar de efteling gegaan. entree prijs van de efteling is alleen bijna het dubbele als van het dolfinarium. dat vind ik wel weer een nadeel...

Deel Deze Pagina